Global Blue Avrupa’daki VIP Lounge ağını genişletiyor

Gamze Tüfekçi - Global Blue, Münih, Paris ve Londra’da üç yeni Lounge açarak Avrupa’daki VIP Lounge ağını genişletmeye devam ediyor. 

Global Blue Avrupa’daki VIP Lounge ağını genişletiyor

Global VIP müşterilerin tax free alışveriş deneyimlerini artırmayı amaçlayan Lounge salonda, çok özel bir hizmetin sunulduğu lüks bir ortamda dinlenme ve KDV iadenizi alma fırsatı bulacaksınız.

Global Blue Lounge’ları üye işyerlerine, özel olarak tasarlanmış ve ölçülebilir çok kanallı reklam mecraları üzerinden yüksek alım gücü olan uluslararası ziyaretçilerle bağlantı kurmalarının yegane bir yolunu sunuyor.

Global Blue, Münih, Paris ve Londra’da üç yeni Lounge açarak ağını genişletiyor. Bu yeni Lounge’lar Milano, Roma, Venedik ve Madrid’deki salonları tamamlıyor. 

Yoğun geçecek yaz alışveriş sezonu öncesinde açılış

Bu üç yeni Lounge, bahardan yaza kadar Avrupa’nın üç önemli merkezinde açılıyor:

Münih: 12 Nisan 2018 günü açılan Münih Lounge, tarihi kent merkezine ve önemli hükümet binalarına yakın bir yerde, Maximilianstraße’de seçkin bir konumda yer alıyor.  Salon 11:00 – 21:00 saatleri arasında haftanın altı günü hizmet veriyor. 

Paris: Paris Lounge 2018 Haziran ayında Paris’in simge caddelerinden Cambon’da açılıyor. Place Vendôme’un lüks mağazalarına sadece 500 metre uzakta ve ünlü alışveriş caddesi Rue Saint-Honoré’un kavşağında yer alan bu tipik Paris apartmanı 10:00 – 19:00 saatleri arasında haftanın altı günü açık olacak.

Londra: 2018 Yazında kapılarını açacak olan Londra salonu Albermarle Caddesinde Mayfair’de bulunuyor. Pazartesi – Cumartesi 10:00 ile 19:00, Pazar günü ise 12:00 ile 18:30 arası hizmet verecek.
 
Global VIP müşterilere eksiksiz bir tax free alışveriş deneyimi sunuyor

Bulunduğu her şehrin lüks alışveriş semtlerinin merkezinde konumlanan Lounge’lar, üye işyerlerinden alacakları davetiyeyle sadece VIP müşterilere açık olacak. Lüks alışveriş deneyiminin gerçek bir tamamlayıcısı olan her Lounge, nezih ve kişiye özel bir KDV iade hizmeti sunarken uluslararası ziyaretçiler havalimanındaki zamanlarını en iyi şekilde değerlendirme imkanı buluyor ve kuyrukta beklemek zorunda kalmıyor. 

Salona gelen ziyaretçiler hostesler tarafından karşılanıyor ve alışveriş eğlencesinden sonra lüks ve konforlu bir ortamda dinlenebiliyorlar. 

Ziyaretçiler ayrıca birçok dil bilen uzmanlardan oluşan bir ekibin hizmetlerinden, ücretsiz Wi-Fi hizmetinden ve yakınlardaki alışveriş ve etkinlik fırsatlarından en iyi şekilde yararlanmalarında yardımcı olan özel bir alışveriş danışmanlık hizmetinden yararlanabilecek. 

Bu Lounge deneyiminden sonra müşteriler dinlenmiş ve güç toplamış olarak salonda vergi iadelerini aldıktan sonra dilerlerse alışverişe devam edebilecekler. 

Markaların global VIP müşterilerle temasa geçmesinin yeni bir yolu
Global Blue üye işyerlerine ve iş ortaklarına, yüksek tutarlı alışveriş yapan VIP müşteriler ziyaret ettikleri ülkelere geldiklerinde ve kendi mağazalarına yakın yerde bulundukları zaman onların dikkatini çekmek için ölçülebilir ve çok kanallı pazarlama fırsatı sunuyor. Bu fırsatlar arasında tamamen bir tek markaya  tahsis edilen bir Lounge odasının sponsorluğu ile video yayını, interaktif dijital ekranlar ve diğer ürün teşhirleri gibi standart medya çözümleri bulunmaktadır. 

Bu kanallar üzerinden VIP Ziyaretçileri hedefleyip bağlantı kurduktan sonra üye işyerleri, yeni işlemleri, mağazaya yönelme aktivasyonlarını ve mağazalarda dönüşümleri inceleyen Global Blue takip sistemi üzerinden kendi kampanyalarının etkisini ölçebilirler.

Flavio Gatti, SHOP Dijital Ürün & Ticari Direktörü şu yorumda bulundu: “Milano, Roma, Venedik ve Madrid’deki Lounge’larımızın başarısından sonra Global Blue ağını genişletiyor ve daha fazla sayıda önemli alışveriş kentlerine avantajlarını götürüyor. Global Blue Lounge’ları hem global müşteriler hem de üye işyerleri için eşsiz katma değer sunuyor. Global müşteriler birinci sınıf hizmet ve pürüzsüz bir tax free alışveriş deneyimi yaşarken üye işyerleri de kendi VIP müşterilerine yegane bir hizmet sunmanın avantajından yararlanıyor ve seyahat ederken ve tax free alışveriş yaparken yüksek değerli global müşterilerle bağlantıya geçme imkanı buluyorlar.”

                                                          

Güncelleme Tarihi: 07 Mayıs 2018, 08:41
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568