Müşteri açık ve net olarak bilgilendirilmeli

Cepkask A.Ş. Genel Müdürü Tayfun Gülgeç, müşteri memnuniyeti için şirketlerdeki eğitim kadrolarının önemine dikkat çekti. 

Müşteri açık ve net olarak bilgilendirilmeli

Tayfun Gülgeç; ‘Şirketler çoğu zaman piyasaya sürdükleri ürünlerin satışı ve kullanımı hakkında gerek satış noktasını, gerekse tüketiciyi bilgilendirmekten imtina etmekteler. Her zaman ambalajın üzerine veya içine yazılmış olan uyarılar tüketici tarafından kayda değer bulunmaz ve okunmaz. Bu durumda yanlış anlama veya kullanımda müşterinin mağdur olmasına sebebiyet verir. Müşterinin de satın aldığı mal veya hizmetin, hizmet şartlarını iyice bilmesi, hatta istediği faydayı elde edemeyeceğine karar vermesi halinde de, ödediği meblağı geri alması gerekmektedir. Ancak satın aldığı mal veya hizmet hakkında eksik bilgi sebebiyle kendini mağdur olmuş hisseden müşterinin de kusuru göz ardı edilmemelidir. Biz Cepkask olarak; hem bayimizi hem de müşterimizi mağdur etmemek için, eğitme çok büyük önem veriyoruz. Satış-pazarlama ve operasyon ekiplerimiz kadar eğitim ekibimize de özen gösteriyoruz. Tam yetişmiş ve kalabalık bir eğitim kadromuz mevcut’ dedi.

Sertifikalar Basit ve Şeffaf Olmasına Rağmen Okunmuyor !
Müşteri bir ürünü veya bir hizmeti alırken yeterince araştırma yapmıyor ve bilgi sahibi olmuyor diyen Tayfun Gülgeç, konu ile ilgili şöyle konuştu: ‘Genel olarak kullanım kılavuzlarının, garanti belgelerinin, sözleşmelerin haddinden fazla sayfa olması, dilinin ağır olması, anlaşılır olmaması büyük bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. Şirket olarak hazırladığımız sertifikaları son derece anlaşılır ve basit bir dil kullanarak hazırladık. Hem ambalaj, hem de hizmet şartlarının bulunduğu sertifikamız benzersiz biçimde şeffaftır. Her hizmet şartı son derece açık bir biçimde, yasal puntolar ile yazılmıştır. Bu bilgilendirmeleri, aynı zamanda web sitelerimizin ön sayfalarında da yayınlamaktayız. Buna rağmen ülkemizde okuma alışkanlığının yerleşmemiş olması sebebiyle müşterilerimiz hizmet şatlarımızı okumayıp daha sonra prosedür dışı hizmet talepleri sebebiyle mağdur oldukları izlenimine kapılmaktalar. Bu mağduriyetlerin yaşanmaması için, mağazalarda sıkça değişen müşteri temsilcilerine sürekli eğitimlerimizi aralıksız sürdürüyoruz’.

Müşteri Temsilcisinin Eğitimi Çok Önemli  
Gülgeç sözlerine şöyle devam etti; ‘Cepkask 12 yıldır hizmet paketlerinin içinde hediye olarak bulunan sigorta teminatı aracılığıyla, ülkemizin sigorta ve sigortalılık bilincine son derece olumlu katkı da bulunmuş bir şirket olarak, her yeni gelen müşteri temsilcisinin bilgilendirilmesini sağlamak için bazen aynı bayiye ayda iki defa gidiyoruz. Bayi çalışanları için zaman zaman bu eğitimler sıkıcı gibi gözükse de iş müşteri memnuniyetine gelince fikirler değişmekte, müşteri memnuniyeti için müşteri temsilcilerinin eğitimi son derece önemli. Biz de bu anlamda taviz vermeden düzenli eğitimlerimizi her daim gerçekleştiriyoruz’.

CEPKASK HAKKINDA

FAALİYET ALANI
Cepkask İleri Teknoloji Ürünleri San. Tic. A.Ş, 2004 yılında kurulmuş Türkiye’nin ilk elektronik cihazlar için Satış Sonrası Hizmetler şirketidir. 
Tüketici elektroniği pazarında faaliyet gösteren Cepkask A.Ş, elektronik cihazların iki yıllık yasal  garanti kapsamı  dışında kalan, kullanıcı hatalarına ve hırsızlıklara karşı elektronik cihazları bir çok farklı hizmetle beraber güvence altına almaktadır.

Cepkask A.Ş cep telefonu, notebook, tablet pc, fotoğraf makinesi, televizyon gibi elektronik cihazlara, Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri ile hizmet vermektedir.
Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri çarpma, düşme, kırılma, sıvı teması, kavrulma, yüksek voltaj gibi hasarların onarımını gerçekleştirirken, gasp, kapkaç ve hırsızlıkları da Sigorta Şirketleri ile yaptığı işbirlikleri çerçevesinde teminat altına almaktadır. 

Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri ayrıca müşterilerine  danışmanlık, teknik destek, hukuki ve mali  danışmanlık, kurulum, yazılım güncelleme, veri kurtarma, online müşteri hizmetleri, lojistik gibi hizmetleri de aynı pakette bir bütün olarak müşterilerine sunmaktadır.

Cepkask A.Ş 2015 yılı ikinci yarısında bayilerinden ve müşterilerinden gelen yoğun talep neticesinde yine elektronik cihazlar ve beyaz eşyalar için Teknopaket +3 Garanti Paketini piyasaya sürmüştür. Teknopaket +3 elektronik cihazların ve beyaz eşyaların iki yıllık yasal garanti süresinden sonra başlamak üzere yasal garanti süresini aynı şartlarda üç yıl daha uzatmaktadır.

ŞİRKET
Cepkask A.Ş İstanbul merkezli bin metre kare ofisinde, yüzü aşkın personeliyle hizmet verirken, ilk Bölge Müdürlüğü’nü Şubat 2016 da İzmir’de  
İkinci Bölge Müdürlüğünü de KKTC  Girne’de hizmete soktu. 
Cepkask A.Ş 2016 yılı itibariyle Türkiye çapında beş bine yakın bayisi ve zincir mağazalarda ürünlerini tüketici ile buluşturmaktadır.
Cepkask A.Ş güçlü teknolojik alt yapısıyla, sektörel bilgi ve birikimi ile kalite sürekliliğini sağlamak, etkinliği ve verimliliği arttırmak amacıyla, müşterilerinden, bayilerinden ve diğer kanallardan gelen geri bildirimleri önemle dikkate alır, düzeltici ve önleyici faaliyetler, iç denetimler, kıyaslamalar ile sürekli iyileştirme döngüsünü işletir.
Cepkask A.Ş bu gün Türkiye’de sektörel anlamda bağımsız Pazar lideridir.

İŞ ORTAKLARI
Cepkask A.Ş dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen bir çok markası ile Türkiye’de ilk sayılabilecek bir çok projeyi hayata geçirmiştir. Notebook pazar lideri olan HP Türkiye, Sony Eurasia, Samsung Türkiye, Asus Türkiye, Canon Türkiye, General Mobile  bu işbirliklerinden bazılarıdır.
Cepkask ve Teknokask’ın ulusal bazda dağıtımını, saygın teknolojik ürün dağıtıcıları Arena Bilgisayar, Exa Elektronik,  Deep Teknoloji ve Platform Dağıtım, Fortibase Danışmanlık yürütürken, hizmet paketlerinin içinde hediye olarak sunulan sigorta teminatı ise ülkemizin önde gelen sigorta şirketlerinden Ray Sigorta A.Ş. tarafından verilmektedir. 
Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri internet üzerinden online olarak ta www.ekaks.com.tr adresinden satın alınabilmektedir. Hizmetin online hale getirilmesi ile kullanıcılar hem cep telefonlarını hem de diğer elektronik cihazlarını bayilere gitmeden de birkaç dakika içinde güvence altına alabilme imkanına sahip olmuştur.  





Hatice Kumalar 


 

Güncelleme Tarihi: 11 Ağustos 2016, 12:15
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568