Protel'den çok özel kampanya

Konaklama ve ağırlama sektörlerine teknoloji çözümleri sunan Protel, pazara sunduğu yeni çözümüyle gıda perakendeciliği sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin müşterileriyle ilişkilerini bir sonraki boyuta taşıyor

Protel'den çok özel kampanya

Pek çok yeniliği beraberinde getiren Protel-F&B 360 isimli çözüm, kafe ve restoranlar ile misafirleri arasındaki ilişkiyi güçlendirmekle kalmıyor, her iki taraf için de ölçülebilir katma değer yaratıyor. 

Omnichannel (çoklu kanal) ticaret kavramını gıda perakendeciliğiyle ilk kez buluşturan Protel-F&B 360, internetten, mobil uygulamadan ya da çağrı merkezinden iletişime geçen müşterileri tanıyabiliyor, sipariş kabul edebiliyor ve kişiye özel kampanyalar oluşturarak müşteriye anında sunabiliyor. Protel-F&B 360, kafe ve restoranlara yerleştirilen kiosklardan da sipariş alabiliyor. Böylece müşteriler istedikleri gibi kişiselleştirdikleri yiyecek ve içecek siparişlerini tercih ettikleri kanal üzerinden işletmeye iletebiliyor, eski siparişlerini tekrarlayabiliyor veya düzenleyebiliyor, kendilerine özel sunulan kampanyaları kolaylıkla görebiliyorlar.

Protel-F&B 360 sayesinde restoran ve kafeler hangi müşterim ne satın aldı, alışveriş alışkanlığı nasıldır, ne zaman ne miktarda satın alır gibi sorulara kolaylıkla cevap bulabiliyor. Üstelik işletmeler istenilen sıklık ve içerikte müşteriye özel kampanyalar gerçekleştirebildikleri gibi, bu kampanyalar için personel eğitimine zaman ve bütçe ayırmaları da gerekmiyor, çünkü Protel-F&B 360 tüm kampanyaları otomatik olarak yöneterek müşteriyi bilgilendiriyor. Bu sayede müşteri sadakati de yükseltiliyor.

Kuyrukları azaltıyor, müşteriyi tanıyor ve kişiye özel kampanyalar sunuyor

Protel-F&B 360 ile elde edilen CRM verileri satış artırıcı ve müşteri tarafında hayatı kolaylaştırıcı şekilde kullanılabiliyor. Kahve zincirleri ve fast food restoranları tarafından yoğun olarak tercih edilen Protel-F&B 360, kuyrukları azalttığı gibi devamlı müşterilere yönelik özel kampanyalar sunulmasını, sipariş alışkanlıklarına uygun önerilerde bulunulmasını da hiç olmadığı kadar kolaylaştırıyor.

Yazılım altyapısı tamamen Protel bünyesinde geliştirilen Protel-F&B 360 çözümü, yiyecek içecek pazarındaki işletmelerin sadakat sistemi ve pazarlama kanal yönetimi gereksinimlerine detaylı bir çözüm sunuyor. Küresel standartlarda yüksek güvenliğe sahip bir platform üzerinde bulut tabanlı olarak çalışan Protel-F&B 360, müşteri kazanımı ve sadakati, mobil sipariş ve ödeme sistemleri ile bunların kasa sistemlerine entegrasyonu, pazarlama, iletişim kanalları yönetimi, teklif yönetimi gibi işletmelerin uçtan uca gereksinimlerini çözmeye yönelik olarak tasarlanmış bulunuyor. 

Hedef: Doğu Avrupa ve Körfez ülkeleri 

Protel Yönetim Kurulu Başkanı Metin Arghan, Protel-F&B 360’ın gıda perakendeciliği için önemli bir kilometre taşı olduğunu belirtiyor: “Protel-F&B 360, perakendenin en güncel kavramı omnichannel’ı, yani müşteriye her kanaldan ulaşmayı ve her kanaldan sipariş alabilmeyi destekleyen bir sistem. Bu yönüyle gıda perakendeciliğinde bir ilk. Protel-F&B 360’ı oluştururken bu toprakların geleneksel konukseverlik yaklaşımını da işin içine kattık ve teknolojiyle buluşturduk. Bir diğer ifadeyle işletmelerin müşterisini yakından ve samimi olarak tanımasını, sipariş alışkanlıklarını öğrenmesini ve asla unutmamasını, müşteriye özel ikramlarda bulunmasını mümkün kılacak bir çözüm hazırladık. Protel-F&B 360 konuk ağırlama sektörünü bugüne dek hiç olmadığı kadar değiştirecek özelliklere sahip. Türkiye’nin ardından Doğu Avrupa ve başta Dubai olmak üzere çeşitli Körfez ülkelerinde Protel-F&B 360 çözümünü sunmaya başlıyoruz.”




Sevilay Çoban






 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.