TÜYAP'ta 13. kez trendlerin belirlendiği adres olacak

İstanbul Mobilya Fuarı (İSMOB) mobilyacıları buluşturacak..

TÜYAP'ta 13. kez trendlerin belirlendiği adres olacak

Türkiye’de kendi fuar merkezine sahip tek özel sektör fuarcılık kuruluşu TÜYAP’ın Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) işbirliğinde gerçekleştireceği fuar, 14 salon ve 120 bin metrekarelik alanda 1000'den fazla markanın ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunacak.

ISMOB’da oturma odasından çocuk odasına, yatak odasından ofis mobilyasına kadar 2017'ye damgasını vuracak binlerce yeni ürün ilk kez sergilenecek.

“İSMOB TANITIM ÇALIŞMALARI 1.5 MİLYAR TÜKETİCİYİ KAPSIYOR”
İSMOB'un TÜYAP ile birlikte sadece Türkiye değil dünya mobilya sektörü için çok önemli bir buluşma noktası olduğuna dikkat çeken TÜYAP Genel Müdürü İlhan Ersözlü, "Yılbaşında 12’ncisini düzenlediğimiz fuarda 107 ülkeden 132 bin 476 sektör profesyonelini ağırlayarak önemli bir rekora imza attık.

Mobilya sektörünün ve İSMOB'un başarısını önümüzdeki yıl da perçinlemek için bu yılki tanıtım çalışmalarımıza erken başladık. İlk rotamız ise yurtdışı oldu. Dünyanın önde gelen ülkelerindeki ilgili fuar ve makamları ziyaret ederek yakın ilişkiler kuruyoruz.

İSMOB için İtalya'nın moda şehri Milano ile başladığımız tanıtım çalışmalarına Moskova ile devam ettik. Önümüzdeki günlerde Almanya'da yine önemli bir fuarda basın toplantısı düzenleyeceğiz" dedi. 


Türkiye'nin mobilya sektörünün kalbinde yer almasını sağlayan İSMOB'un yurtdışı tanıtım çalışmalarını 1.5 milyar nüfusu içine alan geniş bir coğrafya içinde gerçekleştirdiklerinin altını çizen Ersözlü, şunları kaydetti:"TÜYAP’ın Kahire, Sofya, Tahran, Moskova, Tiflis ve Üsküp’te faaliyet gösteren 6 yurt dışı ofisi, Almanya, İtalya, İspanya, Fransa, Çin, Tayvan, Hindistan ve Kore’de bulunan 20’nin üzerinde yurtdışı temsilcilik ağı ile birlikte katılımcı ve ziyaretçiye yönelik doğrudan yürüttüğü tanıtım ve pazarlama çalışmaları yürütüyoruz.

Çalışmalarımızın temelinde Türkiye'den 1-3 saatlik uçuş mesafesinde yaklaşık 60 ülkeyi kapsayan bir strateji yatıyor. 2017'de rekorlarımızı egale edip, 10-15 Ocak 2017 tarihlerinde dünya mobilya trendlerinin belirlendiği adres olacağız.”

"SEKTÖRÜN İHRACAT HEDEFİNİN YÜZDE 25'İNİ KARŞILADI"
Mobilya sektöründe yeni iş alanlarının açılmasında da İSMOB'un öncülük yaptığını belirten İlhan Ersözlü, Türkiye'nin mobilya ihracat hedefi olan 3 milyar doların yüzde 25'inin İSMOB 2016'da karşılandığını söyledi.

Her yıl katılımcılarla birlikte ziyaretçilere iş bağlantıları anlamında önemli bir köprü olmanın yanı sıra yeni bir deneyim yaşatmak için çalışmaların 12 aya yayıldığını kaydeden Ersözlü, sözlerini şöyle sürdürdü:
"2017 için yeniliklerimiz arasında 'Trend Alanı' yer alıyor. 350 metrekarelik İSMOB Trend Alanı ile el sanatlarının önemine dikkat çekeceğiz. Dört farklı el sanatı altında hazırlanacak eserler, alanında uzman kişiler tarafından tanıtılacak. Öte yandan ziyaretçiler de Ebru, Tezhip, Ahşap gibi etkinliklerin yer alacağı İstanbul Mobilya Fuarı (İSMOB)'da bu sanatları deneyimleyebilecek."

EN İYİLER ÖDÜLLENDİRİLECEK
Altı gün boyunca mobilya sektöründeki tüm gelişmelerin takip edilip, deneyimlenebileceği İSMOB 2017, 12. kez düzenlenen geleneksel "Tasarım Yarışması"na da ev sahipliği yapacak. Mobilyada en özgün-tasarımsal ürünlerin kategorilerine göre ödüllendirildiği yarışmada, bu yıl da yüzlerce mobilya jüri üyelerinin beğenisine sunulacak. Genç yeteneklerin esinlenebilecekleri bir alan olarak konumlanan "Trend Alanı"nda oturma grubu, yatak odası, yemek odası, genç odası, aksesuar ve en iyi stant olmak üzere jüri üyeleri, toplam 6 kategori üzerinden tasarımcıların çalışmalarını değerlendirecek.


Ayşenur Bozal Özcan 
Adem Tokdem



 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.