Vestel, bir altın bir de bronz ödül aldı

Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, Contact Center World Awards’un dünya finallerinde bir altın bir de bronz ödül aldı.

Vestel, bir altın bir de bronz ödül aldı

Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği yarışmada Vestel, Joker ve Self Servis projeleri ile ödüle layık görüldü. Yarışmanın Haziran ayında Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde de bu projeler ile altın madalya kazanan Vestel, dünya finallerine katılmaya hak kazanmıştı. 

Başvurduğu kategorilerde dünya devi rakiplerini geride bırakan Vestel, müşteri temsilcilerinin bilgi ihtiyacı halinde müşteriyi bekletmeye almadan hızla çözüm bulmak adına geliştirdiği Joker projesi ile altın madalya alarak dünya şampiyonu oldu. Müşteri memnuniyeti için en hızlı ve en doğru şekilde bilgilendirmeyi sağlayan Joker projesi, Vestel’in tüketicilerine ve onların zamanına verdiği değerin bir göstergesi. Vestel’in Contact Center World Awards’ta kazandığı bir diğer ödül ise Self Servis projesi ile geldi. Self Servis projesi, çağrı merkezi hatlarındaki yoğunluğu azaltmak için geliştirilmiş bir proje. Konuşma tanıma ve konuşma sentezi teknolojileri kullanılarak hayata geçirilen Self Servis projesi ile müşterilerin sesli komutlarla montaj kaydı oluşturması sağlanıyor. Sunduğu hız, işlem kolaylığı ve otamasyon ile müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği artıran Self Servis projesi, yarışmada Vestel’e bronz madalya kazandırdı. 

Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, ödüllerle ilgili yaptığı değerlendirmede “Vestel olarak üretimdeki kalitenin yanı sıra kusursuz bir müşteri deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Uzun dönemli başarıların sadece üretim kalitesiyle yakalanmadığını biliyor,  müşterilerimizle çözüm odaklı ve samimi bir ilişki kurmanın oldukça önemli olduğuna inanıyoruz. Biz, tüketicilerimizin zamanının ne kadar değerli olduğunun farkındayız. Bu nedenle en kısa sürede onların sorunlarını çözmek, taleplerini yerine getirmek için geliştirdiğimiz projelerin dünya çapında ödüle layık görülmesi hepimizi onurlandırdı. Bu vesile ile emeği geçen bütün çalışma arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Vestel olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetini her şeyin önünde tutarak çalışmalarımıza devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.





İpek Topaloğlu


 

Güncelleme Tarihi: 20 Kasım 2016, 18:59
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568