Bilim Tohumları Ekibi İzmir'deki çocuklarla buluşacak

Bayer Genç Bilim Elçileri Projesi’nin gezici birimi olan Bilim Tohumları Ekibi üçüncü yılında da Türkiye’yi dolaşmaya devam ediyor.

Bilim Tohumları Ekibi İzmir'deki çocuklarla buluşacak

Kırsal alanlarda çocuklarla buluşan ve bilimi sevdirmeye yönelik eğlenceli bilim etkinlikleri yapan ekip, 25 Ekim Salı günü yeni durağı İzmir'deki çocuklara farklı ve eğlenceli bir gün yaşatacak.

Çocukların başta doğa olayları olmak üzere etraflarında olup bitenleri sorgulamasını ve araştırmasını hedefleyen Bayer Genç Bilim Elçileri Projesi Bilim Tohumları Ekibi Ekim 2016’ya kadar 20 ilde 2500 çocuğa ulaşacak. Bilim Tohumları Ekibi, Nisan-Ekim 2016 dönemi boyunca İzmir'in ardından sırasıyla Manisa ve Denizli'de çocuklarla buluşacak.

Türkiye’nin gezen laboratuvarı: Bilim Tohumları Ekibi
Bayer’in TOG işbirliği ile 2011 yılından bu yana yürüttüğü Bayer Genç Bilim Elçileri projesinin gezici birimi olan Bilim Tohumları Ekibi, üçüncü yılında da Türkiye turuna devam ediyor. İlk iki yılında Türkiye’nin dört bir köşesindeki 101 noktada bulunan yerleşimi ziyaret ederek yaklaşık 9000 çocuk ile buluşan projede gönüllü üniversite öğrencileri yer alıyor.
Türkiye’yi köy köy gezen ekip, gittikleri yerlerde köy kahvesi, okul bahçesi gibi alanlarda çocuklarla buluşuyor. Gezici araçlarında taşıdıkları portatif masa, sandalye ve çadırları ile renkli ve bir o kadar eğlenceli bir etkinlik alanı hazırlayan ekip, çocukların da dâhil olduğu on eğlenceli deney yapıyor. Uzman danışmanların hazırladığı eğitim programına katılarak “Bilim Elçisi” olan gönüllü gençler, çocukları soru sorma konusunda yüreklendirerek, bilim üzerine düşünmek için laboratuvar koşullarının mecburi olmadığını vurguluyor.

Bayer: Daha İyi Bir Yaşam İçin Bilim
Bayer, temel olarak sağlık ve tarımla ilgili Yaşam Bilimi alanlarında uzmanlaşmış küresel bir şirkettir. İnsanlığa faydalı olabilmek ve yaşam kalitesini arttırabilmek amacıyla ürün ve hizmetler geliştiren Bayer; aynı zamanda inovasyon, büyüme ve yüksek kazanma gücü ile değer yaratmayı amaçlamaktadır. Sürdürülebilir kalkınma ilkelerine bağlı olan Bayer, kurumsal vatandaş olarak sahip olduğu sosyal ve ahlaki sorumlulukların bilincindedir. 2015 yılı itibarıyla 117 bin çalışana ve 46,3 milyar Avro satış cirosuna sahip olan Bayer’in, yıllık sermaye harcaması 2,6 milyar Avro, Ar-Ge harcaması ise 4,3 milyar Avro düzeyindedir. Bu verilere, 6 Ekim 2015 tarihi itibarıyla Covestro adıyla borsada bağımsız bir şirket olarak yapılandırılan ileri teknoloji polimerleri biriminin rakamları da dâhildir. Daha fazla bilgiye www.bayer.com adresinden ulaşabilirsiniz.

İletişim:
Nevra Çağman
/ Bayer, Kurumsal İletişim Müdürü
Tel: 0216 528 38 08; nevra.cagman@bayer.com

Toplum Gönüllüleri Vakfı
Toplum Gönüllüleri, gençliğin enerjisini toplumsal faydaya dönüştürmeyi amaçlayan bir değişim ve dönüşüm projesidir. Aralık 2002’de kurulan Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) gençlerin öncülüğünde ve yetişkinlerin rehberliğinde toplumsal barış, dayanışma ve değişimi amaçlar. Toplum Gönüllüsü gençler, üniversitelerinde kulüp, topluluk veya grup olarak örgütlenerek, belirledikleri ihtiyaçlara göre sürdürülebilir sosyal sorumluluk projelerini hayata geçirirler. Bu projeler, sadece topluma katkı sağlamakla kalmazlar, asıl önemlisi gençlerin sorumluluk sahibi aktif bireyler olmalarını sağlar ve kişisel gelişimlerini destekler.

2015 yılında, Türkiye’nin dört bir yanından 60.761 genç proje gönüllüsüyle 1.468 yerel, ulusal ve uluslararası sosyal sorumluluk projesi/etkinliği/kampanyası ve 452 akran eğitimi gerçekleştiren Toplum Gönüllüleri, yerel kaynağı da harekete geçirerek yerel halkın katılımını sağlamaktadır. Türkiye’nin 79 ilinde gençlik grubu veya üniversite topluluğu/kulübü olarak faaliyet gösteren ve 126 örgütlenme ile aktif olan Toplum Gönüllüsü gençler 2015 yılında 621.014 kişiye çok çeşitli alanlarda hizmet götürmüşlerdir.
Nevra Çağman

Özlem Ezgin 

 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.