CMC İK Departmanına Yeni Genel Müdür Yardımcısı

20 yıldır insan kaynakları sektöründe deneyimi bulunan ve SAP, Turkcell, Acıbadem Hastaneler Grubu gibi tanınmış şirketlerde başarılı projeler gerçekleştirmiş Gökben Özalp, İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak CMC ailesine katıldı.

CMC İK Departmanına Yeni  Genel Müdür Yardımcısı

Gökben Özalp, kariyer hayatına 1996’da Anadolu Grubu’na bağlı Anadolu Endüstri Holding’de İnsan Kaynakları Süpervizörü görevinde başladı. Daha sonra SAP, Turkcell, Acıbadem Hastaneler Grubu, Universal Hastanesi ve Abdi İbrahim’de çalıştı.

2005 yılından 2011 yılına kadar Acıbadem Hastaneler Grubu’nda CEO’ya bağlı direktör olarak görev alan Özalp, sekiz hastane, beş tıp merkezi ve iki grup şirketinin kuruluşunu yönetip, 5.000’den fazla kişinin işe alım, oryantasyon ve eğitim projelerini başarıyla gerçekleştirdi.

Özalp 2006-2009 yılları arası Harvard Medical International ile çeşitli insan kaynakları projelerinin uygulanmasına da öncülük etti.

Ekim 2012’de Abdi İbrahim’e katılarak bugüne kadar İnsan Kaynakları Direktörü görevini üstlenmiş ve Türkiye ile eş zamanlı Kazakistan, Cezayir, Gürcistan, Azerbaycan, Ukrayna ve Rusya bölgelerindeki organizasyonel gelişim, değişim yönetimi, işe alım, eğitim, performans yönetimi, bütçe, insan kaynağı planlama, haklar ve satın alma süreçleri gibi birçok farklı alanı yönetti.

İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği ve yine aynı üniversitede Endüstri Mühendisliği Master mezunu olan Özalp’in Erickson Coaching International’dan Profesyonel Koçluk sertifika diploması var.


CMC hakkında:
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden ve 4,2 milyar Euro fon yöneten Mid Europa Partners şirketlerinden biri olan CMC, 4.500 çalışanıyla, dördü İstanbul’da olmak üzere, Malatya ve Şanlıurfa ile birlikte toplam altı ayrı lokasyonda, kendi sektöründe lider 80’in üzerinde iş ortağına, çağrı merkezi, sosyal medya ve bulut bilişim hizmetleri sunuyor. CMC, başta Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek, Sosyal Medya olmak üzere, müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler oluşturuyor. Bulut Bilişim’i Türkiye’de en yetkin kullanan teknoloji öncülerinden olan CMC, müşterilerinin her ihtiyacına çözüm odaklı yaklaşıyor.

Çok kanallı bir iletişim merkezi olarak, çağrı merkezi, sosyal medya, web (chat, mobil ve e-posta) kanallarını tek bir platformdan takip edebilen ve bütünleşik olarak yönetebilen CMC, sosyal medya alanındaki başarılarıyla da tüm dünyada dikkat çekiyor. Çağrı merkezi sektörünün uluslararası en prestijli organizasyonu olan Contact Center World tarafından düzenlenen, sektörün en iyilerinin belirlendiği yarışmanın, EMEA Bölgesi finallerinde, “En İyi Sosyal Medya Yönetimi” kategorisinde birincilik ödülünü alan CMC, başarısını bu ödülle de kanıtladı. CMC, uzman sosyal medya müşteri temsilcileri ile 7/24 monitoring ve itibar yönetimi hizmetini Türkçe, İngilizce, Almanca, Fransızca, İspanyolca, Arapça başta olmak üzere birçok dilde sunuyor.




Sevilay Çoban


 

Güncelleme Tarihi: 11 Temmuz 2016, 14:02
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568