Growtech Eurasia Antalya Expo Center’da

Tarım sektörüne alternatif yeni pazar fırsatları sunan Growtech Eurasia; üreticinin yüzünü güldürmeye devam edecek.

Growtech Eurasia Antalya Expo Center’da

Growtech Eurasia Tarım Fuarı  Antalya Expo Center’da
İlgili Galeriye Git

Çiftçiler ve büyük tarımsal üreticiler, doğal afetler ve ekonomik süreçler gibi zor koşullara rağmen üzerine düşen görevi en iyi şekilde yaptı. 2014 yılında 205 milyar TL olan tarımsal üretim değerimiz yüzde 21.2 artışla 248.5 milyar TL’ye yükseldi. Şimdi tarımsal üretimde Avrupa’da birinci Dünya’da yedinci sırada yer alan Türkiye’nin en önemli ihtiyacı; yapılan üretimin hak ettiği değerde alıcılarla buluşturulması.

Sektör için her yıl ortalama 550 milyon dolar iş hacmi yaratan Growtech Eurasia 16. Uluslararası Sera, Tarım Ekipmanları ve Teknolojileri Fuarı, 30 Kasım – 03 Aralık 2016 tarihleri arasında Antalya Expo Center’da 700’den fazla ulusal ve uluslararası katılımcı ile 80 binin üzerinde  ziyaretçiyi ağırlamaya hazırlanıyor. Fuar, katılımcılarının ve ziyaretçilerinin Avrupa ve Balkan ülkelerinden Ortadoğu’ya, Kuzey Afrika’dan Türki Cumhuriyetler’e kadar çok geniş bir coğrafyadaki pazarlara ulaşmalarını sağlıyor. 


Komşularımızla ticaret geçmişimizin uzun yıllara dayandığını belirten UBM EMEA (Istanbul) Fuarcılık Grup Direktörü Engin Er, “Rusya Federasyonu ile bugün çözülmekte olan sorunlar gösteriyor ki, hedef pazarlarımızı genişletmemiz, geleceğimiz adına alınacak en doğru karar. İşte Growtech Eurasia bu nedenle üreticilerimiz için çok önemli.  Geçtiğimiz yıl 30 ülkeden 680’in üzerinde katılımcı ve 77 ülkeden yaklaşık 80 bin ziyaretçi Growtech Eurasia’daydı. İnanıyoruz ki, Türkiye’nin tarımsal üretimde bölgesinde lider, dünya genelinde küresel aktör olmasına hizmet eden Growtech Eurasia, üreticimizin yüzünü güldürmeyi yine başaracak” dedi. Engin Er şöyle devam etti: “Growtech Eurasia tarım sektörüne dair en son teknoloji ve yeniliklerin paylaşıldığı ortak bir bilgi paylaşım platformu aynı zamanda. Üreticimize hem alternatif pazar fırsatları hem de verimlerini arttıracak inovatif çözüm ve yenilikçi teknolojileri birlikte sunuyoruz”.  
Fuar Alanını 10 bin m2 büyüten Growtech Eurasia Yenilikleri ile de Sektörün Dikkatlerini Üzerine Çekecek…

Growtech Eurasia Tarım Fuarı’nın, nesilden nesile tarım yapan çiftçilerden, seralarda ve binlerce dönüm arazide modern tarım tekniklerini kullanan yeni nesil üreticilere kadar sektörün tüm kesimlerini kucakladığını ifade eden Engin Er, “Growtech Eurasia olarak tarımsal üretimimizin ekonomimize sağladığı önemli katkıyı daha da büyütmek istiyoruz. Bu nedenle katılımcı ve ziyaretçilerimize yeni ticari işbirliği fırsatları sunmak üzere hizmet çıtamızı yükseltmeye devam ettik. Öncelikle katılımcı ve ziyaretçilerimizden gelen talepleri dinledik ve fuar alanı büyüklüğümüzü 40 bin m2’den 50 bine çıkardık. Bu büyüklüğü en verimli şekilde kullanabilmek amacı ile fuar alanımızı 4 farklı ürün ve hizmet grubuna göre konumlandırdık. Böylelikle ziyaretçilerimiz ilgi alanlarına göre, ‘Sulama ve Sera Teknolojileri’, ‘Bitki Besleme ve Koruma’, ‘Traktör ve Tarım Makineleri’ ile ‘Tohumculuk’ ana ve alt kategorilerindeki firmalara kolaylıkla ulaşabilecekler. Ayrıca, Her yıl Ekonomi Bakanlığı koordinatörlüğünde ve Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği organizasyonuyla ev sahipliğimizde gerçekleşen Alım Heyeti Programı buluşmalarımızı ise fuar alanımıza taşıyarak yaratacağı sinerjiyi daha da katlamayı hedefledik. Katılımcılarımızı ve ziyaretçilerimizi Anadolu Buluşmalarıyla fuar öncesinde biraraya getireceğiz. Amacımız Growtech Eurasia’nın tarım sektörü için bilgi ve deneyimlerin paylaşıldığı sürdürülebilir bir platform olmasına hizmet etmek.  Ayrıca, Matchmaking Programı üzerinden online olarak yapılacak başvurularla doğru alıcı ve satıcıları fuar alanında standlarında buluşturacağız” dedi.


Growtech Eurasia Tarım Ödülleri Yarışmasına Katılan Ürün ve Hizmetler İlk Kez İnovasyon Alanı’nda Sergilenecek… 

Dokuz yıldır verilen ve sektörün saygısını kazanmış Growtech Eurasia Tarım Ödülleri’nin konsepti yenilendi. Hem jüri hem sosyal medyadan halkın oylamasına açılacak olan ve tarım sektörüne artı değer katan yenilikçi projeleri desteklemek amacıyla düzenlenen Growtech Eurasia Tarım Ödülleri’nde dereceye giren ürün ve hizmetler, ilk kez fuar alanında oluşturulacak İnovasyon Alanı’nda sergilenecek. Sektör profesyonellerinin ve akademisyenlerin yer alacağı seminer programları ile tarıma dair tüm yenilikler, gelişmeler ve pazar fırsatları da yine Growtech Eurasia’da konuşulacak.
Growtech Eurasia Tarım Fuarı; 30 Kasım – 03 Aralık 2016 tarihleri arasında Antalya Expo Center’da, 10:00-19:00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. Havaalanına 15 dk uzaklıktaki konumu ile hem uluslararası hem de şehir dışından gelecek ziyaretçi ve katılımcılar için avantaj sunan Growtech Eurasia’ya, raylı sistem ile Antalya Merkez’den de kolaylıkla ulaşılabiliyor. 

Katılımcı Profili: ‘Sera ve Sera Teknolojileri’, ‘Tohum’, ‘Fide’, ’Fidan’, ’Organik Tarım’, ‘Sulama Sitemleri ve Ekipmanları’, ‘Bitki Besleme ve Koruma’, ‘Projelendirme, Danışmanlık Hizmetleri’, ‘Belgelendirme’, ‘Ambalajlama’, ‘Tarımsal Bankacılık ve Finans’, ‘Tarımsal Analiz ve Araştırma Laboratuvarları’, ‘Tarımsal Makine ve Ekipmanları’ ve ‘Tarımsal Makine ve Teknolojileri’.
Ziyaretçi Profili: ‘Çiftçiler, Üreticiler, Bayiler ve Distribütörler’, ‘Sera ve Tarımsal İşletme Sahipleri’, ‘Örtü Altı ve Açık Tarım Projelerini Geliştirecek, Potansiyel Alıcılar’, ‘Sebze & Meyve Komisyoncuları’, ‘Gıda Üreticileri Satın Alma Müdürleri’, ‘Perakende Gıda Zincir Mağazalar Ürün Satın Alma & Tedarik Müdürleri’, ‘Tarım Sektörü Kamu Kurum-Kuruluşları, Tarımla İlgili Meslek Odaları, Sivil Toplum Kuruluşları Yöneticileri – Uzmanları’, ‘Türk Tarım Sektörüne Yatırım Yapmayı Planlayan Yabancılar’, ‘Hayvancılık Ekipman Üreticileri ve Distribütörleri’, ‘Veteriner Hekimler, Zooteknisyenler’, ‘Basın ve Medya Mensupları’, ‘Üniversite Öğretim Görevlileri ve Öğrencileri’.


UBM Hakkında 
UBM, 20’den fazla ülkede 5000’in üzerinde çalışanı ile yılda ortalama 400 etkinlik düzenleyen dünyanın en büyük etkinlik organizatörlerinden biridir. UBM bünyesinde yer alan UBM EMEA Istanbul, Avrasya ve Türkiye pazarlarının uluslararası fuarlarını 30 yıldan uzun bir süreye dayanan bilgi birikimi ve UBM’in global tecrübesiyle düzenlemektedir. UBM EMEA Istanbul’un pazara liderlik eden etkinlikleri şunlardır:  Alleather Istanbul Deri Fuarı, CBME Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı, CPhI Istanbul İlaç Bileşenleri Fuarı, Expomaritt Denizcilik Sektörü Fuarı, Fi Istanbul Gıda Bileşenleri Fuarı, Growtech Eurasia Sera Tarım Teknolojileri Fuarı, ISSA Interclean Istanbul Endüstriyel Temizlik Fuarı, Intertraffic Istanbul Trafik Teknolojileri ve Ekipmanları Fuarı, İstanbul Kids Fashion Bebek ve Çocuk Moda Fuarı, IstanbulLight Aydınlatma Fuarı, Tissue World Istanbul Temizlik Kağıdı Endüstrisi Fuarı.


Elif Sezginer Verün 
Azize Aysu Durmaz 



 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.