Konu müşteri olunca

Güvenlik sektörünün lider oyuncusu Pronet’in sunduğu kaliteli, hızlı, fark yaratan ve hayat kurtaran hizmetler yeni bir ödüle daha layık görüldü.

Konu müşteri olunca

Pronet, müşterilerine yaşattığı benzersiz deneyimle Stevie Awards 2016’da Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi kategorisinde altın ödülün sahibi oldu. 

Sundukları hizmetlerin bir kez daha ödüllendirilmiş olmasından gurur duyduklarını belirten Pronet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak odağımızda hep müşterilerimiz var. Onlara benzersiz bir deneyim yaşatmak için dünyadaki trendleri ve teknolojileri yakından takip ediyor, bunları altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor olmamız da bu vizyonun bir sonucu. Müşterilerimizin memnuniyeti ve bugüne kadar kurtardığımız on binlerce hayat bizim için zaten çok büyük bir ödül. 2015 IMI Ödülleri’nde En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü aldık. Bu yıl çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden 11. Contact Center World Awards’ın, EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci seçildik. Şimdi de Stevie Awards’ın sahibi olduk. Hedefimizde müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini hep daha ileriye taşımak var.” dedi.


Pronet’in Stevie Awards'ta kazandığı altın ve bronz ödüller şunlar: 

Altın
Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi
Elektronik Sektöründe Yılın Şirketi 
Yardımcı Uygulamalar ve Servisler: Pronet Panik Butonu Uygulaması 
Mobil Uygulamalar: Pronet Panik Butonu Uygulaması

Bronz
Yeni Ürün Yazılımı-Güvenlik Çözümü: Phantom Call
Yılın PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması 
Yılın Teknoloji PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması


Pronet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip




Başak Tanses


 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.