Ünlü İsimlerden Franchise Atağı

Günümüzde kendi işinin patronu olmak ve bunu yaparken daha az riskle daha fazla kazanç elde etmek isteyenlerin birinci tercihi; franchising…

Ünlü İsimlerden Franchise  Atağı

Bugünün rekabet koşulları kurumsal ve güçlü bir marka yaratmak için sıfırdan başlamak yerine, güçlü, bilinen ve büyük bir zincirin parçası olma avantajı birçok girişimciyi franchising sistemine yönlendiriyor.

Hızla büyüyen ve binlerce girişimciye kendi işini kurma fırsatı yaratan franchising sektörü, alanında Avrupa ve Ortadoğu’nun en büyük fuarı olma özelliğini taşıyan Bayim Olur musun Fuarı ile katlanarak büyüyor.  

​35.000 sektör profesyoneli ve yatırımcı adayının ziyaret etmesi beklenen fuar 4 gün boyunca açık olacak, franchise sektörüne katma değer sağlayacak hem de ekonominin canlanmasına büyük katkıda bulunacak.


MedyaFors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD işbirliği ve Coldwell Banker Türkiye Ana Sponsorluğunda gerçekleştirilecek olan fuarı, artan m2 alanı, katılımcı ve ziyaretçi oranıyla her geçen yıl dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. 


“Sanat, spor ve iş dünyasının öncelikli tercihi markalaşmak ve franchise oluyor; büyüme stratejisi olarak franchisingi seçiyorlar.

Bu da girişimciyi heveslendiriyor ve markalı bayilik yatırımlarını çoğaltıyor”


MedyaFors Fuarcılık Gen. Md. Aycan Helvacıoğlu, “Bu yıl da çok önemli uluslararası ve ulusal markalara ev sahipliği yapıyoruz. Suudi Arabistan, Tunus ve Katar heyetleri Türk markaları için geliyorlar. Ünlü girişimcilerimizin bu yıl katılımcımız olmasının fuara büyük renk katacağını düşünüyoruz. Hepsinin harika girişimleri var. Artık sanatçıların, sporcuların öncelikli tercihi markalaşmak ve franchise oluyor ve büyüme stratejisi olarak franchisingi seçiyorlar. Bu da girişimciyi heveslendiriyor ve markalı bayilik yatırımlarını çoğaltıyor” dedi. 



Betül Çınar Akgül


 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.