Mercedes-Benz Fashion Week 12 Eylül'de

Türkiye’nin yılda iki defa düzenlenen en önemli uluslararası moda etkinliği Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un 10. sezonu, 12-15 Eylül tarihleri arasında Zorlu Center'da bulunan Zorlu Performans Sanatları Merkezi(PSM)’nde gerçekleşecek.

Mercedes-Benz Fashion Week 12 Eylül'de

Marka ve tasarımcıların İlkbahar/Yaz 2018 koleksiyonlarını sergileyecekleri hafta Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nin benzersiz teknik alt yapısıyla davetlilere yine heyecan verici bir moda haftası deneyimi yaşatacak. 

Dünya çapında sponsorluğunu üstlendiği moda haftalarının her sezonunda, Karlie Kloss, Georgia May Jagger, Tilda Swinton, Dree Hemingway, Doutzen Kroes, Natasha Poly gibi isimlerin başrolde olduğu moda kampanyaları sunan Mercedes-Benz, geçtiğimiz sezon ise toplamda üç bölüm sürecek olan #mbcollective projesinin ilk bölümünü sundu. Kanaat önderi kişilerin, trend belirleyicilerin ve tasarımcıların bir araya gelmesinden oluşan #mbcollective bu konsept doğrultusunda Mercedes-Benz'in global ölçekte moda ile birlikteliğini vurguluyor. Mercedes-Benz'in moda ile ayrılmaz birlikteliğinin bir parçası olarak kampanya, üç bölümlük #mbcollective ile Mercedes-Benz'in bugüne kadar globalde desteklediği Anna October, Xiao Li, William Fan, Ran Fan ve Steven Tai gibi tasarımcıları da bir araya getiriyor. Hikayenin kahramanları bu tasarımcılardan parçalar ile stillerini yansıtıyorlar. 

Generation Now, Generation Next (Şimdiki Nesil, Gelecek Nesil) isimli yeni #mbcollective moda hikayesinin ikinci başlığı fotoğrafçı, yazar ve yönetmen Luke Gilford imzasını taşıyor ve dünyaca ünlü oyuncu Susan Sarandon ile onun himayesinde tasvir edilen, yeni neslin yetenekli yönetmenlerinden Bryn Mooser'ı bir araya getiriyor. Görsel kampanyada ünlü sanatçılara yeni jenerasyon elektrikli otomobil Concept EQ eşlik ediyor. Şahsına münhasır "elektro-estetik" stiliyle farklılaşan Concept EQ, elektrikli otomobillerin geleceğine bakış açısını da bu stil aracılığıyla yansıtıyor. "Generation Now, Generation Next" görsel kampanyası kapsamında geçmiş ve gelecek arasında kurulan duygusal köprüyü simgeleyen Concept EQ, ‘Electric Intelligence’ bünyesinde ürün, hizmet, teknoloji ve yenilikçi çözümleri barındıran eksiksiz bir ekosistem sunuyor. 

Mercedes-Benz bu sezon Zorlu PSM'de yer alan MBFWI alanında C-Serisi platformu üzerine geliştirdiği ilk cabriolet modeli yeni C-Serisi Cabriolet'yi sergileyecek. Mercedes-Benz tasarım felsefesine uygun olarak modern lüks kavramının duyguları harekete geçiren sade çizgilerle yorumlandığı C-Serisi Cabriolet, kendine özgü karakterini sportifliği ön plana çıkartan genç ve dinamik tasarımıyla vurguluyor. 

Her sezon lounge alanında seçkin davetlilerini ağırlayan Mercedes-Benz, bu sezon da Mercedes-Benz Lounge’u Zorlu Center PSM içerisinde konumlandıracak. Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un simgelerinden biri haline gelen Mercedes-Benz Moda Haftası Araçları da her sezon olduğu gibi yine yollarda olacak.

Zarafet, stil, yenilik ve mükemmelliğin sembolü Mercedes-Benz, moda dünyası ile ortak değerlerini Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul aracılığıyla tüm moda camiasıyla paylaşmayı sürdürüyor.

Mercedes-Benz Otomobil Grubu Direktörü Şükrü Bekdikhan, yeni sezon için görüşlerini şu sözlerle dile getirdi: “Bu sezon bizim için özel bir anlama sahip, zira Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul'un onuncu sezonunu karşılamanın heyecanı içindeyiz. Türkiye’nin uluslararası moda takviminde yer alan en prestijli moda etkinliği olan MBFWI, Türk tasarımcıları ve moda sektörünün yetenekli isimlerini hem Türkiye’de hem de uluslararası arenada destekliyor. Bu sezon, bugüne kadar desteklediğimiz tasarımcıların katılımıyla 10. sezonu çok özel bir proje ile kutlamaya hazırlanıyoruz. Her sezon olduğu gibi bu sezon da etkinlik kapsamında defile ve sunumlar dışında modaya dair farklı etkinlikler de takvimde yer alacak. Dünyanın en prestijli trend tahmin ajanslarından WGSN, geleceğin trendlerini bugüne taşıyan trend ve vizyon seminerleriyle sektör profesyonellerini buluşturacak. Etkinliğin ticari boyutunu oluşturan The Core Showroom ise 50'den fazla marka ve tasarımcının İlkbahar/Yaz 2018 koleksiyonlarını Türkiye'den ve dünyadan MBFWI'ye katılan satın alma sorumlularıyla buluşturacak. Marka ve tasarımcılara gerek tanıtım ve iletişim, gerekse satış anlamında bütünleşik bir platform sağlayan Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, İstanbul’u bölgesel bir moda ve tasarım merkezi haline getirme konusunda iddiasını sürdürüyor. Mercedes-Benz Türk olarak 50. yılımızı kutladığımız bu çok özel yılda, MBFWI'nin 10. sezonunda Türk moda sektörüne kesintisiz desteğimizi sürdürmekten gurur duyuyoruz.”

10th Season of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul set to begin on September 12

The 10th season of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, Turkey’s most prominent biannual international fashion event, will take place from the 12th to 15th of September at Zorlu Center Performance Arts Center (PSM). The event will feature a program filled with fashion shows and presentations of brands’ and designers’ Spring/Summer 2018 collections, once again offering the guests an exciting fashion week experience with the unparalleled technical infrastructure of Zorlu PSM.

Mercedes-Benz has been presenting fashion campaigns each season in line with the international fashion weeks it sponsors, with the likes of Karlie Kloss, Georgia May Jagger, Tilda Swinton, Dree Hemingway, Doutzen Kroes, and Natasha Poly as stars. Last season, Mercedes-Benz launched the first of the three-chapter #mbcollective Fashion Story. The #mbcollective – a group of influencers, trendsetters and designers - will amplify Mercedes-Benz’s global fashion engagement. Furthering Mercedes-Benz’s ongoing commitment to nurturing and supporting young and emerging talent, the three chapters will feature fashion by Mercedes-Benz supported designers including Anna October, Xiao Li, William Fan, Ran Fan and Steven Tai. The protagonists in each story reflect their styles with pieces created by these designers. 

Titled “Generation Now, Generation Next”, each chapter of the #mbcollective Fashion Story for 2017 will unite exciting international talents in the form of a protagonist (Generation Now) and their protégées (Generation Next). The second chapter, also shot by Luke Gilford, a photographer, writer and filmmaker, features acclaimed actress Susan Sarandon, and the new generation’s talented director Bryn Moser, as her protégée. In the visual campaign, the new generation battery-electric “Concept EQ” accompanies the famed artists. The “Concept EQ”, with a distinctive ‘electro-look’, reflects its approach to the future of electric cars through this style. Creating an emotive appeal linking the past and the future with the visual campaign “Generation Now, Generation Next”, the “Concept EQ”, which stands for ‘Electric Intelligence’, offers a comprehensive electric mobility ecosystem of products, services, technologies and innovations.

This season, Mercedes-Benz will showcase the new C-Class Cabriolet, the first cabriolet based on the C-Class in the MBFWI space at Zorlu PSM. With the design philosophy of Mercedes-Benz becoming avant-garde, contemporary and gaining a distinctive ‘electro-look’, C-Class Cabriolet interprets modern luxury with a youthful touch, featuring plenty of high-quality details.

Each season Mercedes-Benz hosts its VIP guests at an exclusive lounge area, and this season Mercedes-Benz Lounge will be located inside Zorlu Center PSM. Mercedes-Benz Fashion Week Transfer Vehicles, which have become a signature and icon of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, will be on the roads again to transfer guests to the venue throughout the week.

Mercedes-Benz, the symbol of elegance, style and pursuit of perfection, continues to share these common values with the fashion world through Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul.

Şükrü Bekdikhan, Director of Mercedes-Benz Passenger Cars, expressed his opinions about the upcoming season, saying; “This season is particularly meaningful to us because we are excited to be presenting the tenth season of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul. As the most prestigious fashion event in Turkey’s international fashion calendar, MBFWI supports Turkish designers and the talents of fashion industry in Turkey and the international arena. We are now preparing to celebrate the tenth season with a very special project with the contributions of the designers we have supported to date. This season, the event program will once again include runway shows and presentations along with a variety of other fashion-related events. The Core Showroom, which forms the commercial dimension of the fashion week, will offer a chance for more than 50 brands and designers to promote their Spring/Summer 2018 collections to local and international buyers. WGSN, one of the world’s most prestigious trend forecasting agencies, will share the future fashion trends with industry professionals in vision and trend seminars. Offering an integrated platform that provides promotion and communication, as well as sales opportunities for brands and designers, Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul emphasizes its commitment to transforming Istanbul into a fashion and design center. In this very special year when we are celebrating the 50th anniversary of Mercedes-Benz Turkey, we continue to proudly support the Turkish fashion industry in the tenth season of MBFWI.” 

For further information and image requests:


Ezgi Yıldız Kefeli
Corporate Communications Division Manager
Mercedes-Benz Türk A.Ş.

Gökçe Algan

Güncelleme Tarihi: 03 Eylül 2017, 08:57
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568