Dubai Franchise Fuarı 29 Ekim’de kapılarını açıyor

Sevilay Kırcan / İSTANBUL - Birleşik Arap Emirlikleri’nin en köklü şirketlerinden Index Holding bünyesinde yer alan, Index Fuarcılık tarafından düzenlenen The Global Franchise Market Fuarındayız...

Dubai Franchise Fuarı 29 Ekim’de kapılarını açıyor

(TGFM), 29-30 Ekim tarihlerinde Dubai Uluslararası Zirve ve Fuar Merkezi’nde 2. kez gerçekleştirilecek. Fuarın Türkiye’deki tek yetkili acentesi Medyafors Fuarcılık A.Ş, TGFM’yi Türk markalarını Orta Doğu’ya açılan kapısı olarak değerlendirmektedir.

Fuara, Birleşik Arap Emirlikleri Ekonomi Bakanı Sayın Sultan Bin Saeed Al Mansouri himayesinde, Dubai Ticaret Odası, Dubai Turizm Ajansı ve Francorp Danışmanlık firması destek vermektedir.  

Türkiye’deki tek yetkilisi olan Medyafors Fuarcılık A.Ş, bu önemli organizasyonda Türk markaları ile Ortadoğu’lu yatırımcıları buluşturuyor. Bu kapsamda, kendi alanında başarılı işlere imza atan, Gönül Kahvesi, Turyap, Paşafırını ve Coffeetainer  gibi önemli markalar fuarda yer alıyor. Katılımcılar haricinde fuarı ziyaret edecek Türk heyeti ise Ortadoğu Pazarını incelemek üzere orada olacak ve fuarda önemli çalışmalarda bulunacaklar.

 “ Türk Markalarının Orta Doğu’ya İhracatı Hız Kazanıyor ‘’

Ortadoğu, stratejik konumu ile tüm iş kollarında ‘’Dünyaya Açılmanın Anahtarı’’ olarak adlandırılmaktadır. Franchise markaları, kolay ulaşım ve çevre ülkeler İle olan yakınlık sebebiyle Ortadoğu’yu yoğun olarak tercih etmektedirler. Orta Doğu, 1,4 Milyarlık Nüfusu ve değişken olarak 1,9 Trilyon USD’ lik yurtiçi hasılası ile güçlü bir ekonomiye sahiptir. Dünya üzerinde küçük bir yer kaplamasına rağmen 1,6 Trilyon USD’lik gayri safi hasılatı ve 51 milyonluk nüfusu ile dünya ekonomisinde 11. Sırada yer almaktadır.
Dubai’de 120’den fazla ülke vatandaşı yaşamaktadır. Ayrıca gelen turist kitleleri ile Dubai Körfez Ülkeleri ‘’Dünyaya Açılan Pencere’’ olarak nitelendirilir. Kültürel çeşitliliği İle Uluslararası Franchise Sistemlerinin denenmesi ve kabul edilirliği açısından kolay bir giriş kapısı görevi yapar ki bu da markaların diğer körfez Ülkelerine Ve kuzey Afrika’ya Kolayca Girmelerini Sağlar.

Konuyla alakalı Medyafors Fuarcılık A.Ş Genel Müdürü Aycan Helvacıoğlu; “Markalarımız artık yurt dışı pazarlarda yer almak, dışarıya açılmak istiyor. Bu da bizim hedeflerimizi daha da büyütmemizi sağlıyor. 2017’de daha çok sayıda markayı yurtdışına taşıyacağız. Ortadoğu’da 30 Milyar USD’lik Franchising Pazarına artık Türk Markaları da dâhil oluyor. Dubai, franchise markalarının 1 numaralı tercihi… Vergi, legal konular ve kontrol sistemlerindeki stabilite ve yabancı yatırımcıya olan açıklığı Dubai’yi franchise markalarına yakın tutuyor. Batıda franchise pazarındaki, rekabet ve yoğunluktan meydana gelen düşüşler, orta doğu franchise pazarının daha da önem kazanmasını sağlamaktadır. ‘’ dedi.  

Güncelleme Tarihi: 28 Ekim 2017, 08:26
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568