“Bağlılık”, Sola Yayınları etiketi ile raflarda

Berk Şenöz-İSTANBUL-Lee G. Bolman ve Joan V. Gallos’un okurlara ‘bağlılığın dört temel kuralı’nı kullanarak zor insanların problemleriyle nasıl kolaylıkla ve kendilerine güvenerek başa çıkacaklarını öğretiyor.

banner477
“Bağlılık”, Sola Yayınları etiketi ile raflarda
04 Aralık 2017 Pazartesi 10:42

banner468

Zor ilişkilerin dönüşümü için önemli bir rehber olan “Bağlılık”, sorunlu bir çalışan, sinir bozucu bir patron, şikâyet eden çalışma arkadaşı ve hain ekip arkadaşlarıyla baş etmenin yeni yollarını arayan herkesin ilgisini çekecek.

Yetenekli bir yöneticinin yeni işinde baskıcı bir patronla ve başarısız bir ekiple nasıl baş edeceğini içeren ilginç bir iş hikâyesini anlatan kitap, esler vererek, önemli noktaları vurgularken, teşhis edici durumları ve ilişki becerilerini güçlendirmenin yollarının altını çiziyor.

Kitap Hakkında Ne Dediler…
“İş yerinde zor bir ilişki nedeniyle sorunlar yaşıyorsanız, bu kitabı mutlaka okuyun! Yazarların sunduğu dört aşamalı süreci kullanmak oldukça kolay -herkes yapabilir- verdikleri birçok örnek ve açık senaryolar, endişeyi ortadan kaldırıyor. Âdeta zor beğenen bir kişinin hayatıma girmesi için beni sabırsızlandırıyor!” DR. DOUGLAS T. HALL, Charlotte Friedman Yönetim ve Direktör Profesörü, Yönetici Geliştirme Birimi, Questrom School of Business, Boston Üniversitesi

“Zehirli insanlar hızlı bir şekilde korku ve düşmanlık ortamı yaratarak motivasyonu yerle bir edip bizi çaresiz bırakırlar. Bağlılık, mükemmel bir panzehir: Güven inşa etmek ve ilişkileri dönüştürmek için zor meslektaşlarla bağ kurmanın önemli stratejilerini veriyor. İş yeri ve ötesinde kişiler arası verimliliği en üst düzeye çıkarmak için okunması gereken bir rehber!”  DR. SANDRA KRUSE-SMITH, Yönetici Koçu, Synergy Career

banner442
banner469

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.