Biota, Çin ve Endonezya gazetelerinde haber konusu oldu

Biota 59 Element standı, Çin’in ünlü gazetelerinden Guo Ji Ri Bao’da haber konusu oldu.

Biota, Çin ve Endonezya gazetelerinde haber konusu oldu

Türkiye’nin önde gelen bitkisel ürün ve kozmetik şirketi Biota 59 Elements, 6-8 Ağustos 2016 tarihleri arasında Güneydoğu Asya’nın en büyük güzellik fuarlarından biri olan Endonezya Güzellik Fuarı’na katıldı. 30 metrekare ile fuarın en büyük stantlarından birini alan Biota 59 Elements, ziyaretçilerine dermokozmetik, kişisel bakım, makyaj ürünleri, vitaminler ve mineral ürünlerini bir arada sundu.

Jakarta Büyükelçiliği Ticari Ateşesi Murat Taşkın’ın da ziyaret ettiği Biota 59 Element standı, bölge ülkelerinden çok sayıda ziyaretçi tarafından büyük ilgi gördü. 

Fuarın yanı sıra Endonezya’da mağazacılık ve distribütörlük alanlarında faaliyet göstermek için bir dizi görüşme yaptıklarını belirten Biota 59 Elements Satış Direktörü Engin Deniz Acemoğlu, Dubai’den sonra katıldıkları Endonezya Güzellik Fuarı’nda Biota’nın global marka yaratma yolunda hızla ilerlediğini görmekten son derece gurur duyduklarını söyledi. 

Kozmetik ürünlerinde Asya ülkeleri büyük bir potansiyel Pazar özelliği taşıdığını, dünyanın en büyük 20 ekonomisinden biri olan Endonezya’nın, pazarın büyüklüğü açısından Avrupa kadar büyük bir hacme sahip olduğuna dikkati çeken Acemoğlu, “Bu büyük pazara doğru ürünler sunarak, Biota markasını ABD ve Avrupa’dan sonra Asyalı tüketiciler ile de buluşturmak istiyoruz” dedi. Engin Deniz Acemoğlu, nüfusun yüzde 90’ı Müslüman olan bu ülkede Biota’nın GMP, ISO ve Helal sertifikalarının bulunmasının, ziyaretçiler tarafından önemle karşılandığını söyledi. 

Haberde, Biota standında sergilenen inovatif ürünler vurgilandı.  Endonezya’nın ünlü gazetelerinden Jawa Pos Group gazetesi de haberinde, Türkiye’nin önde gelen güzellik ve kişisel bakım markası Biota’nın Endonezya’ya yatırım için geldiği belirtildi.

Biota ürünleri Güney Amerika’dan Rusya’ya, Suudi Arabistan’dan Avusturalya’ya kadar dünyada 40 ülkede satışa sunuluyor. ABD pazarında CVS eczane zincirine giren ilk Türk markası olan Biota, ayrıca 2014 yılından bu yana Wallgreens zincirlerinde ABD’de tüketicilerle buluşuyor.


Biota’nın eczane kanalı markaları; Bioder, Bioxcin ve Nutraxin Türkiye çapında 24.000’den fazla eczanede yer alıyor. Market kanalı markaları; Bioblas, Biomen ve Restorex ise hipermarketlerden zincir mağazalara ve parfümerilere kadar binlerce noktada satışa sunuluyor. Perakende kanalı markası Biota 59 Elements de, Biota Sağlık & Güzellik mağazalarında tüketicilerle buluşuyor.

Dünyanın birçok ülkesine gerçekleştirdiği ihracatla dış pazarlarda da başarısını sürdüren Biota, global marka yaratma yolunda hızlı adımlarla ilerliyor. Biota ürünleri Güney Amerika’dan Rusya’ya, Suudi Arabistan’dan Avusturalya’ya kadar dünyada 40’ın üzerinde ülkede satışa sunuluyor. 

ABD pazarında CVS eczane zincirine giren ilk Türk markası olan Biota, ayrıca 2014 yılından bu yana Wallgreens zincirlerinde ABD’de tüketicilerle buluşuyor. Biota, saç bakım ürünü Bioxsine ile ABD’de 2014 yılının en iyi kişisel bakım ürünü seçilmesi ile öne çıkıyor. Biota Laboratuvarları, AR-GE çalışmaları ve araştırmalarıyla her zaman daha iyi, daha farklı ve daha yeni ürünler üretmeyi  hedefliyor.  http://www.biota59elements.com/




Ayfer Karataş

 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.