Bonprix’de şov zamanı!

Büyük beden kullanan kadınların kendi zevklerini yansıtan ürünler bulamaması, internetin en zengin giyim markası bonprix.com.tr ile birlikte sorun olmaktan çıktı.

Bonprix’de şov zamanı!

56 bedene kadar kıyafetleri fiyat farksız olarak sunan bonprix, Maite Kelly’nin yeni koleksiyonu ile kadınlara kusursuz bir şıklık kazandırıyor.

Elbiseden paltoya, tunikten pantolona tüm parçalarıyla günün her saatinde modern tarzı konforla bütünleştiren koleksiyonda, çiçek desenler, pastel tonlar ve siyah-beyaz kontrastlar ön plana çıkıyor.  


Her yaşa, bedene ve bütçeye hitap eden bonprix.com.tr’de, Maite Kelly tasarımı, krinkıl görünümde, yakası dekoratif ip bağlamalı kapüşonlu Uzun Kol Tunik Bluz 79.99 TL; dökümlü şal yakası ve dekoratif çizgi deseni ile stil sahibi Örgü Ceket 99.99 TL; yakasız tasarlanmış, beli kuşaklı Yumuşacık Dokulu Hırka 89.99 TL; giyimi rahat, viskoz kalite Asimetrik Kesimli Tunik 59.99 TL; dış yüzü yumuşak, içi tüylü, çoban düğmeli Suni Deri Palto 169.99 TL’ye satışa sunuluyor.


bonprix hakkında
bonprix, 29 ülkede faaliyet gösteren, uluslararası alanda başarı elde etmiş bir şirkettir. Otto Group bünyesindeki bonprix, 1986 yılında Hamburg’da kurulmuştur ve şirketin bugün yaklaşık 3.000 çalışanı bulunmaktadır. 2013/14 mali yılında açıklanan 1,288 milyar Euro’luk cirosunu 2015 mali yılının ilk altı ayında yüzde 12 artıran bonprix mbH, OTTO group içerisindeki en hızlı büyüme gösteren kuruluşlardan biri olma unvanını istikrarlı sürdürmektedir. bonprix, müşterilerine internet mağazacılığı, katalog ve yerleşik mağaza olmak üzere, farklı kanallar üzerinden moda ve alışveriş imkanı sunmaktadır. Satışların yaklaşık %70’i e-ticaret yoluyla gerçekleştirilmektedir. www.bonprix.de Almanya’da en çok satış yapan 10 online mağaza arasında, site trafiği bakımından Almanya’nın ilk 5, online mağazası arasında yer almaktadır. Almanya, İsviçre, Avusturya ve İtalya’da 43 adet yerleşik mağazası vardır. Ayrıca bonprix Türkiye olarak 2015 yılının son çeyreğinde yüzde 20 büyüme gösteren e-ticaret sitesi, kendi markaları olan bpc, bpc selection, BODYFLIRT, RAINBOW ve John Baner ile güncel moda trendlerini, uygun fiyatlar ve kaliteli hizmet anlayışı içerisinde müşterilerine sunmaktadır. Kadın, erkek ve çocuk modası başta olmak üzere, aksesuar, ev tekstil ürünleri ve ev eşyaları bonprix’nin geniş ürün yelpazesi arasında bulunmaktadır. 


Otto Group hakkında
1949 yılında kurulan Otto Group, bugün yaklaşık 50 bin çalışanıyla dünyaca ünlü bir perakende ve hizmet grubudur. Avrupa, Asya ve Kuzey Amerika başta olmak üzere, 20 ülkede faaliyet gösteren şirkettir. 11 milyar Euro’nun üzerinde cirosuyla Otto Group, Amazon’dan sonra dünyanın ikinci büyük e-ticaret şirketi olarak ekonomi listelerinin üst sıralarındaki yerini korumaktadır. Katalog, e-ticaret ve perakende kanallarından aktif satış yapan grup, çok kanallı satış stratejisiyle her yıl başarı grafiğini daha da artırmaktadır. 2009 yılından itibaren Türkiye’ye yatırım yapmaya başlayan Otto Group, Eylül 2011’de faaliyete geçen bonprix.com.tr ile yatırımlarını daha da büyütmüştür.

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.