Dünya mücevher sektörü İstanbula geliyor

Türkiye Mücevher Sektörü Görücüye Çıkıyor!

Dünya mücevher sektörü İstanbula  geliyor

31 yıldır kesintisiz UBM Rotaforte tarafından düzenlenen ‘‘İstanbul Jewelry Show’’ Fuarı, 4 gün boyunca Türk Ekonomi Bankası (TEB) sponsorluğunda CNR Expo’da (İstanbul Fuar Merkezi) tüm dünya genelinden mücevher alıcı ve satıcılarını biraraya getirecek. Ülkemiz Mücevher Sektörü ihracatının %80’ine yakın bir payının gerçekleştiği ‘‘İstanbul Jewelry Show’’ Fuarı’nda, Arap dünyası başta olmak üzere dünyanın dörtbir yanından, mücevher sektöründe yer alan önemli alıcılar Türkiye Mücevher Sektörü ile önemli işbirliklerine imza atmak üzere fuarı ziyaret edecekler.

Halka kapalı gerçekleştirilen ve sadece sektör profesyonellerinin ziyaret edebildiği 43.Uluslararası Mücevherat Saat ve Malzemeleri Fuarı “Istanbul Jewelry Show”, geçtiğimiz Ekim ayında Türkiye dahil 110 ülkeden, toplam 17 Bin önemli alıcıya ev sahipliği yaparak %16’lık bir büyüme yakaladı. 

UBM Rotaforte Murahhas Aza’sı Sayın Şermin Cengiz; „Türkiye değerli metallerden yapılmış ziynet eşyalarının ihracatı son 15 yılda önemli ölçüde artış göstermiş olup, Türkiye mücevherat sektörü konusunda lider ülkelerden biri haline gelmiştir. Ülkemiz dünya altın mücevherat üretiminde ilk 5 ülke arasında yer almakta olup, dünya mücevherat otoriteleri tarafından, İtalya'ya rakip olarak gösterilmektedir. 1992 yılında 2,8 milyon $ olan Türk altından mamul mücevherci ve kuyumcu eşyası ihracatı, 2015 yılında toplam 2.6 milyar $'a ulaşmıştır. Fason üretimden çıkıp, tasarımsal ürünlerle dünyada söz sahibi olunan bu dönemde, Türk markaları, aranan ve talep gören markalara dönüşmekle kalmamış, mücevherde özellikle Ortadoğu, Arap Yarımadası ve Rusya için "Made in Turkey" markalı mücevher ürünleri öncelikli tercih edilme noktasına gelmiştir. Türkiye mücevher ihracatına % 80 oranında katkı sağlayan, Uluslararası “Istanbul Jewelry Show” Ekim Fuarı, TEB sponsorluğunda, özellikle yabancı ziyaretçilerin yoğun ilgisini çeken, geleneksel mehteran eşliğinde görkemli bir törenle açılacak’’ dedi.

Türkiye Mücevher Sektörü Görücüye Çıkıyor!


Mücevher sektörünün önemli oyuncularının ürün ve hizmetlerinin sergileneceği Uluslararası ‘‘İstanbul Jewelry Show’’ Fuarı’nda her yıl olduğu gibi birbirinden renkli etkinliklerle 800’ün üzerinde yerli ve yabancı firma yeni sezon tasarımlarıyla adeta yarışacak. Sadece mücevher sektörü profesyonellerinin ziyaret edebildiği fuarda, Türkiye başta olmak üzere Avrupa’dan Asya’ya, Uzak Doğu’dan Amerika’ya birçok coğrafyadan altın, mücevher, pırlanta, renklitaş, yarıdeğerli ve değerlitaş, inci, gümüş, gümüştakı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman&yansanayii, kasa, yazılım, lojistik, İle aydınlatma sektöründen 800’ün üzerinde dünyanın önemli mücevher marka ve firmaları çok özel koleksiyonlarını ve ürünlerini ziyaretçilerin beğenisine sunacak.

TEB sponsorluğunda, UBM Rotaforte tarafından 13 - 16 Ekim 2016 tarihleri arasında, brüt 30 bin m2’lik alanda, 3 salonda düzenlenecek, 43. Uluslararası “IstanbulJewelry Show” Ekim Fuarı, İstanbul Değerli Maden ve Mücevherat İhracatçıları Birliği (IMMIB), Mücevher İhracatçıları Birliği (JTR), T.C. Ekonomi Bakanlığı ve KOSGEB tarafından desteklenen, Uluslararası Fuarlar Birliği (UFI) kalite onayı ve Kalite Yönetimi Sistemi ISO-9001 belgesine sahip uluslararası nitelikte bir fuar olma özelliğine sahip.

Fuar Açılış ve Ziyaret Saatleri
13 Ekim 2016        11.30-19.00
14 Ekim 2016        09.30-19.00
15 Ekim 2016        09.30-19.00
16 Ekim 2016        09.30-17.00



UBM ROTAFORTE(www.ubmrotaforte.com) 
UBM Rotaforte, Dünya’nın lider fuar şirketlerinden merkezi Hong Kong’da bulunan UBM AsiaLtd ve Istanbul Mücevher Fuarı’nın organizatörü Rotaforte Fuarcılık A.Ş’nin evlilikleri sonucu kurulmuş bir ortak teşebbüs firmasıdır. Istanbul Mücevher Fuarı, 30.yılını kutladığı bu dönemde Mart ve Ekim aylarında olmak üzere yılda iki kez düzenlenmekte ve yaklaşık her iki fuarın toplamda 90.000 m2’lik brüt alanda gerçekleştirildiği fuarlarda 2000’leri aşan katılımcı firmayı, 45.000’in üzerinde sektör profeyoneli ziyaretçi ile buluşturmaktadır. Fuarlarda sergilenen ürünler; altın, pırlantalı ve gümüş mücevher, değerli ve yarı değerli taşlar, inciler, sade mücevher (montür), saatler, makine, alet ve ekipman, sergileme ürünleri ve güvenlik gereçleridir. Istanbul Mücevher Fuarı, 1.100’den fazla üretici ve ihracatçı firma üyesi bulunan IMMIB tarafından desteklenmektedir. UBM Rotaforte, Istanbul Mücevher Fuarı’nın yanı sıra Dünya’nın çeşitli ülkelerinde (B.A.E, Almanya, Hindistan) düzenlenen mücevher fuarlarında da Türk Pavilyonları organize etmektedir. 


UBM ASIA LTD.(www.ubmasia.com)
Londra Menkul Kıymetler Borsasına kayıtlı United Business Media Limited (UBM) grubuna ait olan UBM Asia, 19 sektörde faaliyet göstermekte olup, şirket merkezi Hong Kong’tadır ve Asya çapında, aralarında Şanghay, Hangzhou, Guangzhou ve Pekin’deki UBM ChinaLtd.’in de bulunduğu iştirakleri bulunmaktadır. Ticari fuarlar, basılı yayınlar ve online medya olmak üzere üç ayrı kategoride 240’ın üzerinde ürüne sahiptir. Asya kıtasının lider fuar organizatörü ve yine Asya’nın en hızlı büyüyen pazarları olan Çin ve Hindistan’ın en büyük ticari organizatörü olarak, Asya kıtası genelinde konularında lider organizasyonlar düzenlemektedir. Organizasyonunu üstlendiği toplam 200 etkinlik, 24 yayın ve tüm dünyadan yılda 30 bin kalifiye katılımcıyı ve 1.000.000 ziyaretçiyi bir araya getirerek hedef iş ortaklarıyla yüz yüze görüşme imkânı sağlamaktadır. Pazar trendlerini ve sektör haberlerini takip etmeleri için sektör mensuplarına yüksek kaliteli ticari yayın sunmaktadır. Gerçekleştirdiği fuar ve yayınların yanı sıra dünya çapında müşteri ve tedarikçiler için bir dizi online ticari ağ, sektörel haberler merkezi ile kaynak bulma ve pazarlama platformu oluşturan, sektöre özel B2B portalları bulunmaktadır. Japonya’dan Türkiye’ye 21 büyük şehirde 1.100 çalışanı bulunmaktadır.



Dilek Tutuş

 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.