Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un on birinci sezonu sona erdi

Gökçe Algan/İSTANBUL-Türkiye’nin en önemli moda etkinliği Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un on birinci sezonu, Zorlu Performans Sanatları Merkezi'nde gerçekleşti.

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un on birinci sezonu sona erdi

Her sezon seçtiği tasarımcının defilesini sunan etkinlik isim sponsoru Mercedes-Benz Türk, bu sezon genç ve yetenekli tasarımcı Şansım Adalı'nin son dönemlerde çok ses getiren markası Sudi Etuz'un Sonbahar/Kış 2018 koleksiyonunu "Mercedes-Benz presents Sudi Etuz" ismiyle sundu.

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul bu sezon uluslararası bir tasarımcıyı da ağırladı.

Merdeces-Benz Uluslararası Tasarımcı Değişim Programı kapsamında geçtiğimiz sezon İlkbahar/Yaz 2018 koleksiyonunu Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi'de sergileyen DB Berdan'dan sonra değişim programının ikinci aşaması olarak Gürcü tasarımcı markası Atelier Kikala, Sonbahar/Kış 2018 koleksiyonunu MBFWI podyumunda sundu. 

Türkiye'nin en önemli moda etkinliği Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'un ilk sezonundan bugüne kesintisiz isim sponsoru olan Mercedes-Benz Türk, geride kalan 10 sezondan unutulmaz anları bir araya getiren çok özel bir koleksiyon kitabına imza attı. İsim sponsorluğunun ilk sezonunun gerçekleştiği Mart 2013'ten bugüne İstanbul'u alternatif bir moda başkenti olarak konumlandırma yolunda emin adımlarla ilerleyen Mercedes-Benz Türk, "Story of X Seasons" ile bugüne dek detaylı bir arşiv çalışması yapılmamış olan Türk moda tarihinin son 5 senesini bir kitapta toplayarak, endüstrinin ortak belleğine eşi benzeri görülmemiş bir armağan sundu. "Story of X Seasons" kitabını moda tutkunları hafta boyunca Mercedes-Benz Lounge'de kurulu olan köşede keşfetme şansı buldular. 

20 adet Mercedes-Benz C-Serisi'nden oluşan Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul transfer araçları, tüm hafta etkinlik misafirlerinin ulaşımını kolaylaştırmak için İstanbul sokaklarındaydı. Araçlar hafta boyunca İstanbul caddelerinde kilometrelerce yol kat ederek MBFWI'nin 100'ün üzerinde davetliyi defile ve sunumlara konforlu bir şekilde yetiştirdiler.
Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un vazgeçilmez buluşma noktası Mercedes-Benz Lounge ise hafta boyunca 5.000’den fazla davetliyi ağırladı. 

Defile ve sunum aralarında davetlilerin dinlenme ve Mercedes-Benz’in ikramlarının tadını çıkarma fırsatı bulduğu Mercedes-Benz Lounge, ayrıca hafta boyunca dev bir ekranda moda haftasının geçmiş sezonlarından videolar göstererek davetlileri nostaljik bir yolculuğa çıkardı. Mercedes-Benz Lounge alanının girişinde bulunan fotoğraf baskı cihazı sayesinde ise davetliler, sosyal medya hesaplarında #mbfwi etiketini kullanarak paylaştıkları fotoğrafları anında basma şansı bularak moda haftasından anılarını ölümsüzleştirdiler. 

Mercedes-Benz Türk Otomobil Grubu İcra Kurulu Üyesi Şükrü Bekdikhan,11. sezon için görüşlerini şu sözlerle dile getirdi; “Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, on birinci sezonunu görkemli bir biçimde geride bıraktı. Türkiye'nin en önemli uluslararası moda etkinliğine tam on bir sezondur kesintisiz bir biçimde destek vermekten gurur duyuyoruz. Bu sezon özellikle uluslararası basının ve satın alma sorumlularının etkinliğe gösterdiği ilgiden ötürü mutluyuz. Mercedes-Benz Türk olarak, geride bıraktığımız on sezona dair unutulmaz anları bir araya getiren ve böylelikle hakkında geçmişe dönük bir arşiv çalışmasının olmadığı Türk moda sektörüne kıymetli bir hediye bırakan "Story of X Seasons" koleksiyon kitabı bizim için son derece anlamlı bir projeydi. Her sezon gerçekleştirdiğimiz "Mercedes-Benz presents" projemizi bu sezon uluslararası bir tasarımcının da katılımıyla iki farklı defileye taşıdık. Her sezon, sektörün farklı aktörlerini desteklemeyi sürdürüyor, marka ve tasarımcılara gerek tanıtım ve iletişim, gerekse satış anlamında bütünleşik bir platform sağlıyoruz. "

The eleventh season of Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul has ended

The eleventh season of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, Turkey’s most prominent fashion event, took place on March 26-30, 2018 at Zorlu Performance Arts Center (PSM).

Each season, Mercedes-Benz Türk selects one designer to support and presents their show. This season, Mercedes-Benz Türk supported the young and talented designer Şansım Adalı and her critically acclaimed brand Sudi Etuz with the “Mercedes-Benz presents Sudi Etuz” runway show of her Fall/Winter 2018 collection. 

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul also hosted an international designer this season. As part of the “Mercedes-Benz International Designer Exchange Program”, last season DB Berdan’s Spring/Summer 2018 collection was presented at Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi. In the second phase of this exchange, this season Georgian fashion brand Atelier Kikala presented its Fall/Winter 2018 collection on the MBFWI runway. 

Mercedes-Benz Türk, as the title sponsor of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, Turkey’s most prominent fashion event, since its first season created an exclusive collection book offering a look into some of the most unforgettable moments of the past ten seasons. Mercedes-Benz Türk has been taking confident steps in line with its objective of positioning Istanbul as an alternative fashion capital since the first season of its title sponsorship in March 2013. With the collection book titled “Story of X Seasons”, Mercedes-Benz Türk presented an unprecedented gift to the collective memory of the industry by compiling the last five years of the Turkish fashion history, which so far has not been archived in detail. The “Story of X Seasons” collection book was promoted in a specially created corner of Mercedes-Benz Lounge for guests to explore. 

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul transfer vehicles – 20 Mercedes-Benz C-Class passenger cars - were on the streets of Istanbul throughout the week to facilitate the guests’ arrival at the venue. The vehicles traveled thousands of miles on the streets of İstanbul to take more than 100 VIP guests of MBFWI to runway shows and presentations in comfort.

Mercedes-Benz Lounge, the popular meeting point of Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, hosted over 5,000 guests throughout the week. While guests found the opportunity to take a break and enjoy the offerings by Mercedes-Benz in between runway shows and presentations, Mercedes-Benz Lounge also featured a giant screen that took viewers on a nostalgic journey with videos of previous seasons all week long. The photo printer at the entrance of Mercedes-Benz Lounge area allowed the guests to instantly print out the photos they posted in their social media accounts with the #mbfwi hashtag and immortalize their fashion week moments. 

Şükrü Bekdikhan, Executive Board Member, Mercedes-Benz Türk Passenger Cars, expressed his thoughts about the eleventh season, “Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul” left behind its eleventh season with great success. We have been proudly sponsoring Turkey’s most important international fashion event for eleven consecutive seasons and we are very pleased with the interest that particularly the international media and buyers showed this season. Presenting the collection book titled ‘Story of X Seasons’ as a precious gift to the Turkish fashion history, which so far has not been archived in detail, by compiling unforgettable moments from the ten seasons we left behind has been a very meaningful project for us at Mercedes-Benz Türk. The ‘Mercedes-Benz presents’ project we organize every season included two runway shows in this edition as we also presented an international designer. We continue to support different players of the industry each season and offer an integrated platform that provides promotion and communication, as well as sales opportunities for brands and designers.” 

Güncelleme Tarihi: 07 Nisan 2018, 12:07
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568