Generali ve DeLorean DMC-12 Autoshow’a Damga Vurdu

İstanbul Autoshow 2017’de 80’lerin kült filmi Geleceğe Dönüş’ün başkahramanı DeLorean DMC-12 ile yer alan Generali Sigorta, fuarın ilk gününden itibaren otomobil tutkunlarından yoğun ilgi gördü.

Generali ve DeLorean DMC-12 Autoshow’a Damga Vurdu
20 Nisan 2017 Perşembe 17:51

Otomotiv dünyasının yakından takip ettiği, ziyaretçilerinin son teknolojiyle donatılmış tasarım harikası otomobilleri yakından inceleme fırsatı bulduğu İstanbul Autoshow 2017, bu yıl "Geleceğe Yakından Bakın"  temasıyla misafirlerini karşıladı.

10 gün boyunca araba severlerin akınına uğrayan fuara Generali’nin büyük sürprizi damga vurdu. 16. kez düzenlenen organizasyona DeLorean DMC-12 ile katılan Generali, ziyaretçileri zamanda nostaljik bir yolculuğa çıkardı.

Türkiye’de dijital sigortacılığı hayata geçiren, geliştirmiş olduğu ürün ve hizmetlerin yanı sıra kullandığı teknolojik alt yapı ile geleceğin sigortacılığına yön veren Generali, geçmiş yıllarda dünyanın birçok ülkesinde popüler olmuş televizyon dizisi Kara Şimşek’in - KITT’ini 2015 yılında Autoshow fuarına konuk etmişti. Bu yılda markanın, yenilikçi ve inovatif yaklaşımının temsili olan DeLorean DMC-12 ile sahip olduğu değerlere vurgu yapan Generali, “Sigortanın Kolay Hali” mottosuyla sunduğu hizmet ve ürünlerini fuar katılımcılarıyla buluşturdu.

Fuarı ilişkin gözlemlerini paylaşan Generali Sigorta CEO’su Maurizio Pescarini “Generali olarak, otomotiv sektörünün yurtiçi ve yurtdışındaki itibarına ve bilinirliğine katkı sağlayan en önemli etkinliklerden birisi olan İstanbul Autoshow’a katılan tek sigorta şirketiyiz. 2015 yılından bu yana hizmet ve sigorta sponsorluğunu üstlendiğimiz İstanbul Autoshow’da her seferinde, yenilikçi ve inovatif yaklaşımımızın temsili olan ikonlarla yer alıyoruz.  Bu yıl da hepimizin çocukluk hayallerini süsleyen, imrenerek izlediğimiz Geleceğe Dönüş filminde yer alan DeLorean DMC-12 ile fuar misafirlerini ağırladık. Basın mensupları ve ziyaretçilerin yoğun ilgisi ne kadar doğru bir projeyi hayata geçirdiğimizi bir kez daha gösterdi. Generali olarak “Yalın ve Akıllı” sigortacılık yaklaşımımızın yansıması olan bu tarz inovatif projelere katılım göstermek bizim için çok önemli. Müşterilerle iletişim kurma şansı yakaladığımız bu gibi noktalarda, online sigortacılıktaki alt yapımız ve “Sigortanın Kolay Hali” mottosuyla sunduğumuz ürün ve hizmetlerimizi tüketicilerle buluşturuyoruz. Alışılagelmişin dışında şaşırtan projelerle daima ilkleri gerçekleştiren markamızla önümüzdeki dönemde benzer inovatif çalışmalara imza atacağız” dedi.
.

Generali Hakkında: 
Generali Grubu, 2015 yılında 74 milyar Euro toplam prim geliriyle dünyanın önde gelen sigorta şirketidir. Dünya çapında 76 bin çalışanıyla, 60’dan fazla ülkede 55 milyon müşteriye hizmet vermektedir. Grup, Batı Avrupa pazarında lider pozisyonunu korurken Orta ve Doğu Avrupa ile Asya’da değerini gün geçtikçe yükseltmektedir.  Grup, MIT’nin (Massachusetts Teknoloji Enstitüsü) dünyanın en akıllı 50 şirketi araştırmasında, müşterilerine sunduğu veri analitiğine dayanan yenilikçi sigorta çözümleri ile sigortacılık sektöründen listeye giren tek şirkettir. Generali Sigorta A.Ş. ise 150 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet göstermektedir.

Dilek KEÇECİ

banner442

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.