Yüzde 50’ye varan indirim!

Europcar ve İş Bankası’nın işbirliği ile hazırlanan kampanyada İşCep kullanan 3 milyonu aşkın İş Bankası müşterisi, 5 Eylül 2016 tarihine kadar yüzde 50'ye varan indirimlerle otomobil kiralayabilecek. 

Yüzde 50’ye varan indirim!

Kampanyaya katılmak isteyen İş Bankası müşterileri, İşCep’e müşteri numarası ya da TCKN ve müşteri şifresi ile giriş yaptıktan sonra ana ekranda yer alan hediye paketi ikonu şeklindeki "Bana Özel" menüsünden aldıkları referans numarasını www.europcar.com.tr adresinde kullanarak indirimli kiralama hakkı elde edebilecekler.

İşCep'ten alınan indirim kodu 1-2 günlük kiralamalar ile 3 gün ve üzeri kiralamalarda farklı indirimler sunuyor. 1-2 günlük kiralama yapan İşCepliler liste fiyatı üzerinden yüzde 40 indirimden faydalanabiliyor, 3 gün ve üzeri araç kiralamalarda ise liste fiyatları üzerinden yüzde 50 indirim avantajı yakalıyor. Kampanya ile ilgili detaylı bilgiye Europcar ve İş Bankası internet sitelerinden ulaşabilirsiniz. 

BİRÇOK OTOMOBİL SEÇENEĞİ MEVCUT!
Kampanyaya dahil olmak isteyen katılımcılar, Renault Clio markalı dizel otomobili 1-2 günlük kiralama için 82 liraya, 3 gün ve üzeri günler için ise 69 liraya kiralayabilecek. Kampanya dahilinde Fiat Linea, Renault Fluence, Renault Clio, Fiat Egea, Ford Focus ve muadili araçlar tercih edilebilecek.

Europcar Hakkında: 
1949’da Paris’te kurulan Europcar International, bugün dünyanın 170 ülkesinde, yaklaşık 13.000 ofis ve 1.2 milyondan fazla araçtan oluşan ağıyla, dünyanın en büyük otomobil kiralama firmalarından biridir. Filosunu müşteri odaklı geliştiren Europcar, sürekli yenilenen araçları ve dizel seçenekleriyle müşterisine en iyi hizmeti vermeyi hedeflemektedir. Filosunda bulunan geniş araç seçenekleri ekonomik grup araçlardan, minibüslere kadar çeşitlilik göstermekte ve her türlü otomobil ihtiyacına cevap verebilmektedir.



Bahar Yapıcılar 


 

banner380

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.