Sağlığınız İçin 8 Önemli Öneri!

Öneriye dikkat!

Sağlığınız İçin 8 Önemli Öneri!

Her gün bir diş sarımsak yiyin. Sarımsak, vücuttaki hastalık sebebi olabilecek kimyasalların seviyesini yarı yarıya azaltır, beynin yaşlanmasını önler ve kolesterolü düşürür.

Egzersizi ihmal etmeyin. Günde bir kilometre yürüyüş veya haftada üç defa hafif egzersiz yapmak, kalp hastalığı riskini azaltır.

Haftada 3-4 kez kepek içeren ekmek, makarna ya da kabuklu pirinç tüketmek, kanser riskini %40 azaltır.


Sebze ve meyveyi eksik etmeyin. Özellikle domates, kırmızı üzüm, brokoli yiyin.

Düzenli olarak balık tüketin. Hem kalp riskiniz azalır, hem bağışıklık sisteminiz güçlenir.

Günde iki fincan kahve içmek kolon kanseri, safra kesesi taşı risklerini azaltır. Ancak fazlası tansiyonun yükselmesine neden olabilir.

Hastalıklara karşı doğal bir koruyucu olan selenyum fındık, fıstık, balık, tahıl gibi ürünlerde bol miktarda bulunur. Her gün selenyum içeren yiyeceklerden tüketin.

Sigarayı mutlaka bırakın. Artık nikotin bantları, sakızlar, akupunktur gibi pek çok yöntem var. Sigarayı mutlaka bırakın…

Güncelleme Tarihi: 30 Aralık 2011, 10:57
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568