​Bond VR Cofuture’da Sanal Gerçekliği anlatıyor

Bond VR, 29-30 Mart’ta düzenlenecek medya ve pazarlama sektörünün inovasyon festivali Cofuture’da yerini alarak, sanal gerçeklik alanında merak edilenleri açıklıyor

​Bond VR Cofuture’da  Sanal Gerçekliği anlatıyor
28 Mart 2017 Salı 14:45

WPP tarafından düzenlenen Cofuture İnovasyon Zirvesi, Türkiye’deki medya ve pazarlama dünyasını inovasyon odağında bir araya getiriyor.

29-30 Mart’ta WPP’nin Astoria Ofisi’nde düzenlenecek etkinliğe, Bond VR katılarak etkinliğin 360 derece izlenmesine olanak tanıyor.


Türkiye’nin ilk VR medya ajansı olan Bond VR, medya ve dijital reklamcılık sektöründeki deneyimini yazılım ve prodüksiyon hizmetleriyle birleştirerek, reklam verenler ve ajansların ihtiyaçlarını karşılıyor. Sanal gerçeklik çözümlerinin yeni bir medya yatırım aracı olacağı öngörüsüyle hareket eden Bond VR, Cofuture İnovasyon Zirvesi’nde en son VR teknolojilerini tanıtacak. 


Bond VR, hizmetleri kapsamında aşağıdaki konu başlıklarında bilgiler paylaşacak:
-    VR Medya Stratejisi Oluşturma
-    VR Medya Yatırımlarının Yönetilmesi 
-    VR Medya İçerik Üretimi 
-    VR Uygulama Yazılımı 
-    VR Oyun Geliştirme
-    VR 360 Video Prodüksiyon çalışmaları


40’a yakın girişimi tanıma fırsatı
İki gün sürecek etkinlik boyunca katılımcılar, WPP şirketleri ve teknoloji ile inovasyon alanında çalışan girişimcilerle bir araya gelerek, ihtiyaçlarına yönelik yeni çözümler üretebilme şansı yakalarken, farklı girişimlerle tanışacak ve çözümlerini deneyimleme fırsatı bulacaklar.
40’a yakın girişim ve teknoloji şirketinin katılacağı etkinlik konuşmacıları arasında Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker, Sanatçı ve Yatırımcı Mustafa Sandal ile Gazeteci Serdar Kuzuloğlu yer alıyor.
Etkinliğe katılım ve daha fazla bilgi için www.cofuturefestival.com adresini kullanabilirsiniz.

Mehtap HALICI

banner442

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.