IAB Türkiye Araştırma Şirketini Seçti

​Yeni dönemde mobil aplikasyonların ölçümlemesi, birden fazla cihaz kullanımından kaynaklanan duplikasyondan arındırılmış toplam erişim ve günlük rapora geçilmesi konularına da odaklanılacak.

IAB Türkiye Araştırma Şirketini Seçti

IAB Türkiye, 2010 yılından bu yana düzenli olarak yürüttüğü İnternet Ölçümleme Araştırması ile pazara güvenilir araştırma verisi sağlamayı, sektörün sağlıklı biçimde büyümesi için gerekli temel parametrelerin teminini, planlama, satın alma ve satış işlemlerinin veriye dayalı olarak yapılmasını amaçlıyor.

Araştırma çıktıları yeni dönemde de farklı platformların performansını ortaya koyarak, kullanıcıların sosyo-demografik statüleri, genel olarak davranışları ve yaşam biçimleri hakkında bilgi verecek. 

Araştırma, tüm platformların (PC, tablet, akıllı telefon) ve video sitelerinin ölçümlemesini kapsıyor.




Havva Yılmaz




 

Güncelleme Tarihi: 20 Ağustos 2016, 17:37
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner569

banner141

banner557

banner560

banner568