Vestel’e Kristal Elma’dan 11 ödül

Hüseyin Özsakallı -Yelda Şumnulu / İSTANBUL Vestel; dünyanın ikinci, Türkiye’nin ise en büyük yaratıcılık platformu olan ‘Kristal Elma’dan 11 ödülle döndü.

banner477
Vestel’e Kristal Elma’dan 11 ödül
11 Ekim 2017 Çarşamba 19:59

banner468

Reklamcılar Derneği tarafından 5-6 Ekim tarihlerinde 29’uncusu düzenlenen Kristal Elma Festivali çerçevesinde verilen ödüllerin kazananları belli oldu.

2 bin 527 başvurunun değerlendirildiği ve 7 büyük, 151 Kristal Elma, 157 Gümüş ve 167 Bronz olmak üzere toplam 482 ödülün dağıtıldığı yarışmadan; Vestel 2 Kristal, 9 Gümüş Elma ile döndü. Vestel 11 ödülle dayanıklı tüketim sektöründe en çok ödül alan marka oldu.

Gurme Fırın, Mix&Go, Viziizle, Anneler Günü ve Elma Sütü kampanyaları ile toplam 4 ana kategoride 11 ödül alan Vestel’in ödül aldığı kampanya ve kategorilerin tamamı şöyle:

Kategori: Radyo / Dayanıklı Tüketim 
Gümüş Elma – Vestel Gurme Fırın

Kategori: Medya / Ürün ve Hizmet-Dayanıklı Tüketim 
Gümüş Elma – Mix&Go

Kategori: Entegre Kampanyalar / Dayanıklı Tüketim 
Gümüş Elma – Mix&Go- Vestel Küçük Ev Aletlerinden Büyük Gıybet

Kategori: Dijital ve Sosyal Medya / Kampanya-Dayanıklı Tüketim
Gümüş Elma – Anneler Günü-Eve Değil Anneme

Kategori: Dijital ve Sosyal Medya / Sosyal Medya-En Yaratıcı Gerçek Zamanlı Aksiyon
Gümüş Elma – Elma Sütü

Kategori: Entegre Kampanyalar / Dayanıklı Tüketim
Kristal Elma – Anneler Günü-Eve Değil Anneme

Kategori: Medya / Sosyal Medya-Video Platfom Kullanımı
Gümüş Elma – Viziizle

Kategori: Dijital ve Sosyal Medya / Yaratıcı Mecra Kullanımı 
Gümüş Elma – Viziizle

Kategori: Dijital ve Sosyal Medya / Markalı İçerik-Ürün 
Gümüş Elma – Viziizle

Kategori: Dijital ve Sosyal Medya / Kampanya-Dayanıklı Tüketim 
Kristal Elma – Viziizle

Kategori: Dijital ve Sosyal Medya / Sosyal medya platformunun yaratıcı yenilikçi kullanımı
Gümüş Elma – Viziizle

banner442
banner469

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.