Vodafone Cannes'den ödül

Vodafone, reklam ve pazarlama dünyasında yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde bu yıl da önemli bir başarıya imza attı. 

Vodafone  Cannes'den ödül

Y&R Team Red İstanbul tarafından Vodafone için hazırlanan ve Vodafone’un geniş 4.5G kapsama gücüne dikkat çeken “Özür Dileriz” (Sorry) temalı yaratıcı kampanya, “İlan” ve “Açıkhava” kategorilerinde toplam 5 kısa liste (shortlist) ve bir Bronz Aslan aldı.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, reklam ve pazarlama alanında dünyanın en saygın ödüllerinin verildiği Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde bir kez daha ödülle buluştu. Y&R Team Red İstanbul tarafından Vodafone için hazırlanan ve Vodafone’un geniş 4.5G kapsama gücüne dikkat çeken “Özür Dileriz” (Sorry) temalı yaratıcı kampanya, dünya çapında yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen 64. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde “İlan” (Print) kategorisinde 2, “Açıkhava” (Outdoor) kategorisinde 3 kısa liste (shortlist) ve bir Bronz Aslan aldı. “Özür Dileriz” teması altında hazırlanan “Balina”, “Atlayış” ve “Meteor” konulu işler, “Açıkhava - Ticari Kamusal Hizmetler” (Outdoor - Commercial Public Services) alt başlığında ödüle layık görüldü. 

Vodafone abonelerini dijital dünyanın olanaklarından en üst düzeyde faydalandırmayı hedeflediklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: 

“Vodafone olarak, faaliyet gösterdiğimiz ülke sayısı bakımından bugün dünyanın en geniş 4.5G ağına sahip operatör konumundayız. Grubumuz, 21 ülkede 4G, 5 kıtada ve 16 ülkede ise 4.5G hizmeti sunuyor. Türkiye’de 4G uluslararası dolaşım hizmetini ilk sunan operatör olarak, abonelerimize diğer operatörlerden iki katı fazla noktada, toplam 100 ülkeyi kapsayan çok geniş bir coğrafyada 4G ve üzeri teknolojilerin özelliklerinden yararlanma imkânı veriyoruz. Bununla birlikte, Türkiye’nin en geniş 4.5G kapsamasını sunan operatörüz. Bu geniş 4.5G kapsama gücümüzü konu olan ‘Özür Dileriz’ temalı yaratıcı kampanyamızla, reklam ve pazarlama dünyasının kalbinin attığı Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nden ödülle dönmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Her zaman benzersiz ve samimi olma hedefiyle dünya çapında ses getiren yaratıcı kampanyalara imza atmaya devam edeceğiz.”

Vodafone, en geniş 4.5G kapsama gücü için özür diliyor

Vodafone’un ödüllü “Özür Dileriz” kampanyasında şirketin dünya genelinde geniş 4.5G kapsama gücüne vurgu yapılıyor. “Balina”, “Atlayış” ve “Meteor” olmak üzere üç ayrı konuda hazırlanan işlerde, akıllı telefon kullanıcılarının son derece aşina olduğu bir tespitten yola çıkılarak, en olmadık zamanlarda gelen istenmeyen çağrı ve mesajlara gönderme yapılıyor. Vodafone’un geniş 4.5G kapsama gücü sayesinde kullanıcıların dünyanın en uzak köşelerinde dahi ulaşılabilir olacakları, hatta sırf bu nedenle çok önemli bir anı bile kaçırabilecekleri anlatılıyor. Vodafone, hafif mağrur bir tavırla, “En geniş 4.5G kapsamamız için özür dileriz” (Coverage everywhere, sorry) diyerek bu hizmet için müşterilerinden özür dilerken, aslında sunduğu hizmetin benzersizliğine dikkat çekiyor.

“Özür Dileriz” reklam kampanyasının künyesi:

Reklamveren: Vodafone Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Engin Aksoy, Ebru Özgüç, Murat Büyükkucak 
Reklam Ajansı: Y&R Team Red İstanbul
Yönetici Kreatif Direktör: Ayşe Aydın Erdoğan
Kreatif Direktörler: Erkan Kaya, İlker Dağlı 
Art Direktör: Ümit Aydın 
Reklam Yazarı: Can Yıldız 
Grafik: Burak Kirpi
Müşteri İlişkileri: Sezin Özçelik Güneş, Aycan Semizer 
Stratejik Planlama: Bediz Eker, Serra Gizem Akyel, İpek Kardeşler
Yönetici Prodüktör: Deniz Kunkut 
Ajans Prodüktörleri: Özgür Dağgez, Gamze Bayındır Gedik
Y&R Avrupa Kreatif Direktörü: Jaime Mandelbaum             
Fotoğraf: RPresenter / Murat Süyür                      
Retouch: Bee İstanbul                      


Hilal Işık Arı 

Güncelleme Tarihi: 27 Temmuz 2017, 12:55
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner566

banner554

banner558

banner141

banner557

banner568