DİMES, Tetra Pak'tan geri dönüşümü teşvik

banner477
DİMES, Tetra Pak'tan geri dönüşümü teşvik
24 Haziran 2016 Cuma 14:08

banner468

ampanya Türkiye’nin her yerindeki Migros, 5M Migros, Migros Jet ve Sanal Market’leri kapsıyor.

İnsana ve sağlığa verdiği değeri, “soframıza koymayacağımız meyveyi işlemeyiz, çocuğumuza içirmeyeceğimiz meyve suyunu üretmeyiz” ilkesiyle somutlaştıran, Türkiye’nin lider meyve suyu markalarından DİMES, çevrenin korunması için tüketicisiyle el ele veriyor. Bu bağlamda, dünyanın önde gelen paketleme ve gıda işleme firmalarından Tetra Pak işbirliğinde sürdürülebilirlik odaklı tüketici iletişimine ağırlık veren DİMES, 2016 yılında Dönüşüm Doğamızda konseptiyle geri dönüşüm konusunda genel bilincin artırılması ve bu alanda toplumsal davranış alışkanlıklarında pozitif değişime odaklanıyor.

Tüketicileri ambalaj atıklarını ayrı biriktirmeleri yönünde teşvik etmek amacıyla, farklı paydaşlarla çalışmalara imza atan DİMES, 23 Haziran- 6 Temmuz tarihleri arasında Migros işbirliğinde bir kampanya düzenliyor. Kampanya kapsamında, tüketiciler adına TEMA Vakfı aracılığıyla 5 bin fidanla oluşturulacak DİMES – Tetra Pak hatıra ormanına fidan dikimi gerçekleştirilecek. Kampanya, Türkiye’nin her yerindeki Migros, 5M Migros, Migros Jet’lerin yanı sıra, Migros Sanal Market’leri de kapsıyor. DİMES fidan bağış kampanyasında, Money Club, Money Bonus ya da Money Club özellikli kartlar ile tüm DİMES 6’lı 200 ml. paket ya da 1 lt. Tetra Pak karton ambalajlarından tek seferde 2 tane satın alan tüketiciler adına fidan bağışı yapılacak.

‘Sürdürülebilirlik Değer Zinciri’ 

Çevresel sürdürülebilirlik, doğal varlıkların korunması, tasarruf ve geri dönüşüm konularının öncelikli konuları olduğunu belirten DİMES Pazarlama Müdürü Duygu Süleymanoğlu, “Kuruluş öykümüzden de gelen, insan ve doğa için değer üretme tutkumuzla, sürdürülebilirlik odaklı bir markayız. Geri dönüşüm sayesinde doğa ve doğal varlıklar üzerindeki etkimizi azaltmak bizim için öncelikli” dedi.

DİMES’in destek verdiği üreticilerden, sağlıklı ürünlerini tercih eden tüketicilerine, doğadan insana uzanan bir sürdürülebilirlik değer zinciri ortaya koyduğunu vurgulayan Süleymanoğlu, şunları söyledi: “Çevresel sürdürülebilirlik alanında daha fazla değer üretmek için, tüketiciler başta olmak üzere, bu değer zincirindeki tüm paydaşlarımızla el ele veriyoruz. Uzun soluklu bir eylem planıyla, birlikte atılacak küçük adımların, yapılacak küçük görünen şeylerin, birikerek büyük değerlere dönüşmesini hedefliyoruz. Bu doğrultuda, farklı iletişim ve saha aktiviteleri gerçekleştiriyoruz.”
 
‘Dönüşüm Doğamızda’ konseptiyle, Tetra Pak işbirliğinde tüketici iletişimine ağırlık veren DİMES, fayda ve eğlenceyi bir arada sunmayı hedefliyor. 23 Haziran- 6 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen fidan dikimi kampanyasında ayrıca, ülke genelinde Migros, 5M Migros, Migros Jet mağazalarında tadım noktaları da kurulacak. Bu noktalarda, geri dönüşümlü malzemeden elde edilmiş promosyon ürünleri de tüketicileri bekliyor. 


 
Kampanya Hakkında: 
23.06.2016 ve 06.07.2016 tarihleri arasında Migros, 5M Migros, Migros Jet mağazalarından veya Sanal Market’ten Money Club Kart, Money Bonus ya da Money Club özellikli diğer kartlar ile tek seferde 2 adet 6x200 ml. ya da DİMES 1 Litre Tetra Pak ürünlerinden alımınız sonrasında TEMA Vakfı’ndan adınıza fidan dikimi gerçekleştirilecektir. Kampanyadan sadece kayıtlı kartlar yararlanabilir. Fidan dikimi ile ilgili bilgilendirme kampanya sonrasında kısa mesaj ile yapılacaktır. Kısa mesaj alınabilmesi için telefon numaranızın Money Club Kart’ınıza tanımlı olması gerekmektedir. Kampanya toplamda 5000 adet fidan ile sınırlıdır. Kişi başı fidan dikimi en fazla 1 adet olacaktır.


DİMES Hakkında
Temelleri, kurucusu M. Vasfi Diren’in “Çiftçinin ürününü değerlendirecek bir yol bulmak lazım; ancak katma değerli ürünlerle bereketli topraklarımız değerlenebilir” söylemiyle 1958 yılında atılan DİMES, 1963 yılında Türkiye’nin yerel sermaye ile üretilen ilk meyve suyu olma özelliği taşıyor. Tüm faaliyetlerini ‘soframıza koymayacağımız meyveyi işlemeyiz, çocuğumuza içirmeyeceğimiz meyve suyunu üretmeyiz’ ilkesiyle yürüten DİMES, İnsana ve Doğaya Saygı ilkesiyle çiftçinin emeğini katma değerle insanlar için faydalı ve eğlenceli içeceklere dönüştürüyor. Bugüne dek milyonlarca meyve fidanı yetiştirerek, üretici çiftçilere dağıtan DİMES, değer zinciriyle memleketin kalkınmasına, halkın sağlıklı beslenmesine ve Türkiye’nin tarımına sürdürebilir katkı sağlıyor. Bugün ülkemizin yanı sıra dünyanın 107 ülkesine tercih edilen ürünler sunan DİMES, 300.000 ton yıllık üretim kapasitesiyle Türkiye’nin en büyük meyve suyu üreticisi konumunda bulunuyor.


DİMES ürün ambalaj çeşitleri arasında, sorumlu ormancılık ilkelerine göre yönetilen kontrollü kaynaklardan gelen ağaçlardan ürettirilen ve geri dönüşüme uygun Tetra Pak kartonları da yer alıyor.


Süheyla İlhan 



 

banner442
banner469

İlgili Galeriler
banner379
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.